donderdag 5 juni 2008

Wat schrijf je toch mooi...

Dit kreeg ik gister van 2 mensen te horen. Dat ik zo mooi en volwassen kon schrijven.

Nu zit ik net op msn met Omi te kletsen. En wij hebben samen een soort van...ja hoe zeg je dat 'volwassen'......piemel-praat af en toe.

En omdat Omi altijd heel lief is en mij wilde opvrolijken, kreeg ik dit.

En omdat ik jullie mijn lachbui niet wil onthouden, mogen jullie allemaal meegenieten van mijn 'volwassenheid' Mijn excuses voor de mensen die een ander en vooral een netter beeld van mij hadden! hahahaha

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Shiiiiittt!! Net nu lukt het niet om het plaatje te vergroten... hahaha!

Anoniem zei

hahahahaahahahahahahhahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahahhahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahhahaha!!!!!!!!!!!!!!!

Ga zo door Lisa

Groetjes Gertie

anne-marie zei

Ja lisa Humor heb je wel, gelukkig maar.
Dat is een grote gave vind ik.
Doe je voordeel er maa.
Groetjes van een lachende anne-marie

Anoniem zei

Morgen krijg je als het goed is post van mij ;). Mwoehahaha! En je hebt gezegd dat je het, wat het ook is, op zou hangen he :P? Hihihihihi. Hou ik je aan!