donderdag 19 juni 2008

CF-Beach Dance

CFBD! Een geweldig strandfeest op Woodstock69 in Bloemendaal Aan Zee. Een feest voor en door mensen met CF.

Komende Zaterdag de 21ste is CFBD 4the Edition.

Ik ben er 3x heen geweest. Lekker een weekendje overnachten in een mooi hotel met een vaste groep CF-ers. En een heerlijke dag op het strand. Met goeie DJ's, Leuke dingen te doen, mooie lounge. Alles erop en eraan dus.

Maar dit jaar kan ik niet gaan. Ik ben toch maar eens 'verstandig' geworden hihi. Nee maar dat durf ik echt niet meer aan. En het kan ook niet meer denk ik en nog een aantal mensen om mij heen ook. Dus....Ik pas 1 jaartje. En dan volgend jaar ben ik er zeker weer bij!

CFBD 5th Edition!!! Ik ben er klaar voor volgend jaar!!!

10 opmerkingen:

Irène zei

Hello darling!

Wat HEERLIJK dat je naar HUIS mag! 't Is dan wel geen CFBD maar ik geloof dat het in dit geval minstens zo lekker is om terug te keren naar de straat van Le Boeie! (zoals Rover het zou zeggen...)

Hopelijk sturen ze in het zkh je post wel even door... Of wordt hij nog nét bezorgd voordat je naar HUIS mag!

ZOEN,
Irène

Tamara M. zei

Fijn dat je eindelijk naar huis mag!! Wel jammer dat je niet naar CFBD kan, maar miss wel verstandig. En volgend jaar gewoon wel toch!! Ben ik iig wel van plan;)

liefs Tamara

anne-marie zei

Hoi Lisa
Fijn lekker naar huis.
Gaat toch niets boven je eigen stekje.
Al je plannen door laten gaan.
Wat niet nu, dan later.
Je dromen vasthouden,dat is het belangrijkste.
Groet anne-marie

Anoniem zei

Jij dacht dat je naar huis kon.

Mooi niet, ik moet nog boodschappen doen voor je. En de was doen.

Het rennen is weer begonnen. Ik moet er weer even aan wennen.

Tot morgen..

Liefs mama

Anoniem zei

Lieve LIsa,
We zullen je missen. Maar ik zal speciaal voor jou een heleboel leuke foto's maken en ook de fotografen verzoeken dat te doen zodat je die op CD krijgt aangeleverd. IN gedachten ben je zaterdag gewoon bij ons. Geniet van je huisje
Liefs, Veronica

Anoniem zei

Lies

ik ga je missen zaterdag zeker weten! Maaar ik zal zeker aan je denken dat weet je ;).

Volgend jaar speciaal voor jou, een spetterende 5de editie!

X

Anoniem zei

Berichtje was van mij dus; Lies ;) haha.

Anoniem zei

Lisa waar gaat dat heen met die piemelpraat ;) (oké heeft helemaaaal nix met je berichtje te maken hahaha, maargoed). Moet zo lachen om jou he XD. En ze zijn idd LELIJK!

xxx Omi

Remke zei

heey lieve lies,

ik ben er ook niet bij dit jaar maar t is heerlijk om weer lekker naar je eigen huissie te gaan!
geniet ervan en dan gaan we met zen alle volgend jaar met een nieuw setje!
lief remke

Anoniem zei

Hoi Lisa,
Hier even een berichtje van de mama van Annelie. Via Annelie blijf ik op de hoogte van het wel en wee van haar lieve vriendin. Meisje, ik heb bewondering voor je. Kan een beetje bedenken wat je allemaal mee maakt en ik vind het knap van je dat je zo positief blijft. Volhouden hoor! Ik hoop je binnenkort een keer te ontmoeten. Tenslotte zijn er niet zo heeel veel bijzondere mensen op de wereld, ik maak graag kennis. Geniet van het thuis zijn. Tot snel. Liefs, Wilma X