maandag 2 oktober 2006

Paar daagjes bij Twan....Melig

Haaaaaaay! Tis nu bijna 12uur sn8s....en Twan en k zijn melig! Dus wij gaan nu samen een leuk stukje schrijven. Haj wat leuk. We zitten hier allebei met een muts op. Coowl he. Ow Twan krijgt dr koppijn van,dus die doet m af! tis gewoon een ijdeltuit hr. Haar in de war!whaaaaa drama. Nee mr ff alle gekheid op een stokje(zei me moeder altijd toen ze vr de klas stond bij mij) lachen man. Leuk he mama dat k je ff noem. Eeuwige roem zeg k dan. Oh poe k klets weer dom. maar k ging dus serieus iets vertellen he. Ik ben vanaf vrijdag hier. Want had vrijdag eerst nog ff rijles. ging goed trouwens. mr vrijdagaaf hebbe me moeder en Inge en Niels natuurlijk me nr Twan gebracht. Lief!!! s ff denken hr want Twan en k hele wknd gedaan hebben.....k vraag t m ff.............familiedag!!! whoeheoheo heb nu allebei de familie's gezien! Nou!!! tis me wat:P Gezelligggg!!!!!! Nu moet die nog ff mee over een tijdje nr onze familiereunie en dan hebben we t wel weer gehad. Rest van t wknd hebben we zoals gewoonlijk niks gedaan. Bed bank bed:P zoiets.....! whaha lachen. En morgen eindelijk!!!!!!!! we gaan shoppe!! en nee, deze keer een keer niet voor mij maar voor Twan! Werd egt tijd, je kunt wel zien dat die geen vriendin had hoor. Tijd voor wat nieuws:P en uhm.....We zijn zooo melig al de hele dag echt erg. Twan en k zijn tot de conclusie gekomen dat Twan een scheet moet laten...whahaha nee ik wilde iets heel anders zeggen, maar hij zegt ineens, (ik zit bij m op schoot) hey k moet een scheet laten! Egt een man he. Zeg je toch niet:P Ow ja we willen lieve Mars ff beterschappies wensen! Dikke kus van ons. Nu ik dit stukje zo nalees, vraag ik me af of jullie nog steeds stemmen voor de doelloze teksten of toch een evaluatie van het nieuws van mij. whahahahah lol!! Uhm k denk dat dit het wel was en dat het tijd is dat Twan en k ons lekkere bed opzoeken. En gaan Slapen. ow nu wil Twan nog wat zeggen....hier komt ie.....alles wat die zegt is gelogen hoor......: Slapen ja ;-) Lisa is een koekenbakker! Hhahaha ik heb schik. Ik zie d'r niet uit op die eerste foto he :o Ow volgens Lisa op de 2,3 en 4e ook niet. Mja lisa is dik. Daaag

Geen opmerkingen: