dinsdag 17 oktober 2006

Marco Borsato avontuur!

Haay! Poe heb weer een avondje gehad hoor. het Marco Borsato avontuur. Nou het ging dus zo he, zal het kort proberen te vertellen. Ik had dus bij een jongen waar ik ooit bij in de klas zat kaartjes voor MB besteld. En die kwamen maar niet en kwamen maar niet. Had ik die dus deze week gemaild, kreeg ik van ze vriendin te horen dat die die aan iemand anders gegeven had. Dus daar gingen me kaartjes. En ik zou dus met Inge en Ted gaan. Nou ik teleurgesteld Inge bellen dat we niet konden gaan. Tot me oog op een site viel waar ik nog 3 kaarten kon krijgen. 50 euro per stuk. maar dat waren zitplaatsen, maar dat was volgens Inge echt 10x helemaal niks. Dan zie je niks, mag je niet gaan staan en niet dansen. Saai dus. Ik weer teleurgsteld en had de moed beetje opgegeven met zoeken. En ineens een site.......2 kaarten voor MB 22 Oktober om 20:00 in Arnhem. Gelredome! Waren dus nog 2 sta-plaats kaarten te krijgen voor dit vette concert! Maar die waren 70euro per stuk. ietsje duurder dus. Dus ik snel Inge bellen. En ja dan wilde ze wel met me gaan. maar die arme Inge, die komt nu zaterdag de 21ste terug uit Zweden. En dan zondag met mij naar MB dat pas om 8uur savonds begint. En daarna nog hele end nr huis rijden. Zijn dus nooit voor 2 uur snachts thuis. Ben zo blij dat ze toch met me wilde gaan. Lief he!!!!!!!! Dus ik ga lekker met me zus naar het concert van Marco Borsato. Alleen volgende probeem. je moet iets roods aan...dus moet ik deze week nog ff rood truitje scoren. Nou.....Ik ga nu lekker slapen, tis al laat weer. Whoheoeheoe k ga zondag nr dat concert. Ben zo blij dr mee. Nou kus...en slaap lkkr allemaal! Ow ja, sta-plaatsen hebben we dus. En een rolstoel mee, dus vooraan dan maar he;) kus

Geen opmerkingen: