zaterdag 21 oktober 2006

Morgen concert!

Nou ff snel kort berichtje. Vandaag zijn Inge, Ted en Niels thuis gekomen uit Zweden. Inge was vanmiddag even met Niels hier. Heb ze wel gemist hoor. Terwijl ik ze soms ook een week niet zie, maar een week helemaal in Zweden is toch anders. En k zat boven op me kamer en k hoorde hun hier de stoep oplopen, dus deed snel me raar open. Niels liep zelf naar de deur. Ging ik m roepen, keek die omhoog meteen naar me lachen. aaaaaah zo lief:: En meteen met me moeder knuffelen en met mij toen ik onder kwam. Inge kwam ook even foto's laten zien, ook leuk. Nog even met Niels gespeeld en toen gingen ze naar huis. Vroeg naar bed, Niels was ook beetje verkouden. Rest van de dag heb ik niks gedaan. Veel geslapen, in bad gelegen. Alleen nog even onder geweest om te eten. En rest niks. Maar morgen!!!!!!! whehoeheohoe. Heb dr echt zin in. Om 4 uur gaan we hier weg. is anderhalf uur rijden stond op de route dus:P Daar nog ergens wat eten en dan eindelijk MB!! Maar ja, ik ga nu lekker slapen en dan maandag vertel ik hoe het was. Doei doei kus

Geen opmerkingen: