zaterdag 14 oktober 2006

.......Geen titel( ben saai)

Haay....Ik zat te denken he...hier boven staat...geen titel...en dan (ben saai) Is de titel dan niet dat ik saai ben. Dan heb ik dus eigenlijk wel een titel. Moet ik dat dan nu veranderen in....Ben saai, zodat ik echt een titel heb of gewoon zo laten staan dat het eerst lijkt dat ik geen titel heb, maar die uiteindelijk als verrassing toch blijk te hebben. Poe! En die redenatie op de late avond. Wat ben ik toch goed he. Maar s even denken. Heb deze paar dagen niet veel gedaan. Veel geslapen eigenlijk. Echt moe ben ik steeds. Vrijdag wel rijles gehad. Zijn we even langs het cbr gereden, want k moet daar nog steeds een keer zo proefles rijden om te kijken of ik wel mag rijden met cf en een zuurstoftank:S egt dom maar ja. Maar die mensen laten maar niks horen. En nu kregen we weer als antwoord dat t nog wel 2 weken kon duren, voor ik iets zal horen. Nou ik hoop dat het een beetje opschiet. Heb nu 13 lessen gehad. Maar rijles ging verder heel goed:D Gisteravond heb ik gezellig de hele avond met mijn Yeti (nikkie) tmf awards gekeken. Was heel gezellig. Ow dat had ik al gezegd dat het gezellig was. Vond wel veel stukjes niet zo leuk, dom thema hadden ze dit jaar. maar om 00:00 ging ze naar huis en ik lekker naar bed. Vanmorgen lang uitgeslapen en vanmiddag weer een uur of 3 geslapen. Niet echt goed denk ik.....Maar zo moe, snap er niks van. Toen ik die insulinepomp nog niet had en dus die hoge suikers altijd, was ik ook zo moe. Maar me suikers zijn nu echt heel goed.......Waar zal het dan nu aan liggen??Geen id. Nou ja, gaat wel weer over. Is vanzelf gekomen, dus gaat ook vanzelf weg zegt me broer dan;) En vandaag...zaterdag dus, zijn Inge, Ted en Niels met het vliegtuig naar Zweden. Die zijn daar een weekje op vakantie. Ik had zo graag mee gewild he. Mis het wel hoor die vakanties daar. Maar ja als ik nieuwe longen heb, ga ik echt nog een keer daarheen. Zo mooi daar. Heb ze gevraagd om t te filmen kan ik dat s aan Twan laten zien, waren zo mooie vakanties altijd. Maar die vakantie zet ik wel op me lijstje met plannen voor na me lotx. whoehoeheohoe. Krijg het nog druk dan met al die dingen wat ik dan wil gaan doen. Oh ik ben Koefnoen aan het kijken he, lach me rot nu. Samson en Geert (wilders) Echt te grappig. Eens denken of ik nog wat te vertellen heb.... ow ja, Esme, zou je mij snachts niet meer willen stalken met van die rare berichtjes in me gastenboek.... GEK MENS!!!!!!!!!!!! hahahaha. Zo, nu ga ik weer lekker tv kijken, of misschien ff verder in me boek lezen...omg bij koefnoen doen ze nu de rijdende rechter na. hahahahaha. Nou misschien nog maar even wachten met me boek, dit is te grappig om niet te kijken. Ow, en Irene, k heb je gemaild maar je reageerd nog niet. Maar ik wil zeker zaterdag mee nr Bracke. Heb wel zin in een uiensoep:P Nou ik hoor het wel. Tot snel maar weer allemaal:P kus

Geen opmerkingen: