dinsdag 10 oktober 2006

Veel te vertellen....

Nou daar ben ik dan eindelijk weer een keer. Heb veel te vertellen. Hoop dat het een beetje te volgen is. Zal wel een warverhaal worden. Eens denken waar ik zal beginnen. Nou dan maar dat Twan van vrijdag tot maandag lekker bij mij geweest is. Zijn zaterdagavond met ze alle uit eten geweest, nog omdat me vader eigenlijk in September jarig zou zijn. En dan gaan we altijd met ze alle uit eten. Was een gezellig avond. Zo restaurant waar je 2 uur lang kan eten voor een bepaalde prijs. Echt grappig joh, me broers bestelde wel 2x spareribs ofzo. Maar Twan en k hebben heel lief spareribs gedeeld, was zo veel hahaha. Rest van het weekend hebben Twan en k niet echt veel gedaan. Ja behalve in bed liggen en op de bank tv kijken kwamen we niet echt. Ow ja, Loes was weer s een paar daagjes in Limburg, dus die kwam een avondje bij Twan en mij langs. Gezellig. Weer ff bij gekletst. Maar gisteraaf moest Twan weer naar huisL Jammerrrr, is altijd zo gezellig en lieff:: hii. Verliefd:$ En vandaag ben ik iets grappigs gaan doen. Ben op de koffie gegaan bij Farmadomo. Voor de mensen die het niet kennen, is een leverancier van sondevoeding, sprayspullen etc. En daar werkt Roy! Haha. En die kwam 17 jaar geleden hier al sprayspullen brengen als ik weer eens wat nodig had. En nu heb ik m nog wel s aan de telefoon als ik daar wat bestel. En toen zei die een keer dat ik eens op de koffie moest komen. Dus dat hebben me moeder en ik vanmorgen gedaan. Nou ja….was wel helemaal in Nuland, dus eindje rijden. Maar ja, was wel heel leuk. Kreeg ook zo hele rondleiding door dat bedrijf. Heel leuk om te zien hoor, zag je zo waar alle apparaten die soms kapot gaan daar gemaakt worden, en waar al die sondevoeding stond en alle andere troep. En die mensen wat je altijd aan de telefoon hebt, zie je daar ineens zo zitten. En echt….veel mensen kenden me ook nog echt he:O Van aan de telefoon of van tv of de cosmo-girl. Whahaha. T is wat hoor een echte BN-er zijn:P Maar ja hebben daar dus ff gekletst en koffie gedronken en toen weer naar huis. Ow ja Roy, ik verwacht nu toch echt een berichtje van jullie in me gastenboek hoor. Geen smoesjes meer. Haha. Maar ja toen naar huis, zijn we ff in Heerlen nog naar een kpn winkel gegaan. Heeft me moeder eindelijk s een nieuwe gsm met abbo gekocht. Werd tijd. Ze had nog echt zo koelkast met prepaid:L En nu ben ik net thuis. Ben kapot. Ow ja…over telefoons gesproken:L Ik heb weer wat hoor. Ik heb dus via internet een nieuwe gsm gekocht…de sony ericsson Z610i met een abonnement. En nu kreeg ik dus thuis me nieuwe simkaart opgestuurd maar geen telefoon. Blijkt dat die telefoon nog helemaal niet te koop is. ZET DAT DAN OP JE SITE MENSEN! Dus nu heb ik wel een nieuw abbo maar geen telefoon. Want me eigen telefoon had ik al aan Purcy beloofd, dus die heb ik hem maar gegeven. Maar gelukkig had mijn lieftallige rij-instructeur nog een oude gsm. (en egt oud, kan alleen maar bellen en smsen) maar die heb ik dus maar tot die tijd dat ik me nieuwe eindelijk opgestuurd krijg. Maar dat kon 1 maand duren, maar ook wel 4 maanden. Nou ja lekker dan. Heb ik weer. En ik wil perse die, dus ga nu niet in me gastenboek zetten van; dan bestel je toch een andere, want dat heb ik nu vaak genoeg gehoord. Hahahaha. En dan nog iets…… ik heb een auto!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nog geen rijbewijs hahaha maar wel een autotje. Een kennis van me had een nieuwe auto gekocht, en nu mocht ik die van haar hebben. Super he! Ben zo blij! Kan ik lekker overal heen waar ik wil als ik me rijbewijs heb. Wil binnenkort wel me theorie gaan doen. Dat ik die iig heb. En ben dus nog druk bezig met lessen, gaat best goed. Gaat langzaam met 2 uurtjes in de week, maar ja. Heb alle tijd…..ook weer niet, want ik wil zelf kunne rijden en niet meer afhankelijk zijn van anderen. Dus opschieten! Haha. En nu heb ik wel ff genoeg geschreven, ben zo moe. Druk wknd met Twan en vanmorgen vroeg op en naar Nuland. Dus ga nu lekker slapen. Doei Doei.

Geen opmerkingen: