zaterdag 23 september 2006

Nikkie morgen 18......(wist geen titel, dus mensen morgen word Nikkie 18!!)

Heey, Ben ik weer eens. Had deze week niet veel zin om te schrijven. Weinig te vertellen geloof ik. Maandag had ik rijles….ging niet echt goed vond ik. Was na een half uur al helemaal kapot. Zo moe, dat ik soms helemaal niet meer wist wat ik moest doen. Dus hebben maar kort gereden. Thuis meteen in bed gedoken. Dinsdag en woensdag niks gedaan. Donderdag weer naar Ted, samen op Niels en Lynn passen. Ging goed, Lynn had lekker veel geslapen en Niels speelde de hele middag wat. Dus was een makkelijk dagje voor Ted en mij. Om 2 uur had ik wel ff rijles, ben daarna weer terug naar Ted gegaan. En die rijles ging super goed:P Eindelijk! Heb een uur echt goed gereden. Was echt heel blij, want was beetje bang dat t zo slecht zou blijven gaan. Maar niet dus:P Vrijdag….Ow ja, was dus gister…..Sander had me weer aangemeld bij scouting. Ik was er eigenlijk mee gestopt, maar ja vanaf je 18e ga je naar de stam en t leek Sander wel leuk als k daar weer zou beginnen. Dus ik ben daar gisteravond eens gaan kijken. Hele gezellige groep, maar we gingen dus programma’s bedenken voor het komend half jaar om iedere vrijdag avond te doen. En ik denk dat ik er gewoon ECHT mee moest stoppen hoor. Allemaal vermoeiende dingen natuurlijk, zoals; uitgaan, paintballen, mountainbike in de grotten, klimmen, greppeltocht, zwemmen, spellenavond(zware en vermoeiende spellen) wknd weg enz! Enige wat ik mee kon doen was een film avond…..waar na mijn mening niet veel mensen zin in hadden. Dus…. Ooit misschien met nieuwe longen, want ik vind het wel leuk, maar heb geen zin om dan daarheen te gaan en dan alleen maar te kunnen kijken. Was wel een gezellige avond, maar toen ik thuis kwam zat ik dr ff doorheen. Zo confronterend dat je dat allemaal niet mee kan doen. Bah! Maar nu gaat het weer goed hoor. Vandaag lekker uitgeslapen, net met Inge en Niels naar de kapper geweest. Heb weer een leuk kapsel hoor. 8er gewoon lang en me pony beetje schuin maar wel lang. Heel leuk! Alleen dan knippen ze het zo leuk en dan föhnen ze het zo BOL….dus dalijk even douchen en me eigen model erin doen. Vanavond ga ik met me moeder, Inge, Ted en Niels en Homme ook geloof ik bij de Griek eten. Ben niet zo dol op Grieks, maar wel gezellig. En daarna door naar Nikkie dr feest, want die word morgen 18!!! Whoehoeheohoe! Moet nog ff denken wat ik aandoe:P Nou ik ga nu eerst maar s ff een paar uurtjes nog slapen en dan douchen. Morgen ga ik niks doen. Dus ik zal maandag wel ff schrijven hoe t feest bij Nikkie was. Ow ja…….En staat leuk berichtje in me gastenboek van Kay Jongen! Die is pas getransplanteerd!! En gaat goed met m…nou ja lees zelf maar ff me gastenboek. Vind dat zo leuk om te lezen! Goeie hoop he:P Nou Kay, als je hier nog leest….Geniet van je longen!!! En misschien zie k je nog s in azm city!:P Groetjes kus Lisa

Geen opmerkingen: