zondag 17 september 2006

Eindelijk dan me update!

Zo! Daar ben ik dan eindelijk. Eerst mijn oprechte spijt betuiging aan me mama en Loes! Whahaha want die ben ik al een dikke week een update aan het beloven. Maar hier komt die dan eindelijk! Eerst me opnamen in het zkh. Heb op maandag gebeld naar het azm, met de vraag of ik kon komen voor een kuur. En dat kon, dinsdagochtend ben ik dus opgenomen. Maandag wel al begonnen met me insuline pomp. Die kwam de diabetesverpl. Thuis instellen. Nou dinsdagochtend dus naar t zkh. Ff bloed prikken….porthacat aanprikken….gesprekken en toen eindelijk me bed in. Was echt kapot en ziek! Maar die n8….ging het ineens beter! Maar dat kon natuurlijk nooit van die kuur komen want die kreeg ik pas een paar uur. Maar de volgende dag ging het nog steeds wel redelijk. Gelukkig kwam me eigen arts dinsdag ff langs en die bevestigde dus wat ik zelf al wel dacht. Ik was wel echt heel ziek, maar waarschijnlijk meer ziek van me suikers, en daardoor ook ziek van cf. Poe wat een verhaal. Maar ja, toch maar doorgaan met die kuur, maar dan wel maar een klein kuurtje. En ipv 2 weken opname er 1 week van maken. En dan 1 week Genta via t infuus, zorgen dat die insulinepomp goed ingesteld word, en dus goeie suikers krijgen en een begin maken aan het aankomen, want woog nog maar 40 kg. Dus dat hebben we de hele week gedaan. Veel fysio ook gehad. Veel eten….en ik had de hele tijd hypo’s (voor de leken hier dat zijn te lage bloedsuikers en daar voel je je echt heel rot door) maar door die hypo’s krijg je wel honger. Dus ik heb heel veel gegeten de hele week. Maar ja na 1 week mocht ik dan lekker naar huis. Met goed ingestelde suikers….waardes zijn tussen de 5 en 8!!! Super dus! Voor dat ik deze pomp had en nog gewoon insuline spoot was me gemiddelde waarde 20! Maar ja dus naar huis met goeie suikers, best wel goeie long…voor zover dat gaat en ja mensen als topper!!!!!!! 3,6 kg eraan! In 1 week tijd whoehoeheoehoehoee! Was zo blij! Nou dinsdagaaf dus lekker naar huis toe. 1 nachtje thuis geslapen en woensdag ben ik bij Inge en Ted gaan slapen. Donderdag met Ted weer op Niels passen, dus als k woensdag daar bleef slapen kon ik lekker daar uitslapen en hoefde ik niet om 7 uur naar Ted toe. Was gezellig weer daar. Oh en Niels word echt al groot! En hij loopt echt heel snel, probeert soms bijna te rennen! Hahaha. Donderdagavond hebben Inge en Ted met Nielsje ook natuurlijk mij naar Twan gebracht. En nu is het zondagavond en ben ik net thuis van een wkndje bij Twan. Was echt weer super lief en gezellig en schattig en en en en en en whahaha sorry! Had dit wknd wel weer veel hypo’s. Beetje jammer, want voel je je weer zo bluh. Maar ja siroop doet wonderen. Dus heb heel wat glaasjes siroop weer op. Hebben eigenlijk het hele wknd weer niks gedaan. We wilden eigenlijk voor Twan nieuwe kleren gaan kopen, maar om eerlijk te zijn….we waren te lui om op tijd in bad te gaan enzo. Dus toen wij om 4 uur s besloten om s in bad te gaan was die winkel natuurlijk al bijna dicht Dus zijn we lekker op de bank blijven liggen. Hiii! Nu ga ik even voor Inge alle foto’s op cd branden want ze is heel veel kwijt! Sufferdje!!! Maar ja die goeie Lisa bewaard alles goed he;) als ze de kleine zusje toch niet had he. Poe goed voor me ego dit! Hahahaha lol. Nou ik ga nu stoppen met me verhaal ander komt er nog meer onzin uit. Heb morgen weer rijles, dus ga maar een beetje vroeg naar bed denk ik. Doei Doei kus

Geen opmerkingen: