zondag 1 mei 2005

Ben ik weer

Heey...t duurde ff voor ik weer wat kon vertellen, want ik heb in het zkh dus geen internet meer. Deze week ben ik best een beetje opgeknapt, maar nog nie helemaal. maar ja t gaat wel vooruit. t weekend ben ik de middagen lekker thuis geweest. Gister met me mams en me oom naar heerlen geweest...koninginnedag he:d en vandaag bij inge en ted. Lekker inde zon gezeten en vlechtjes maken. dalijk frites eten en dan naar epe ijs eten. Ik ga met ted met de motor:P echt vet. Maar ja vanaaf moet ik weer naar t zkh. ik moet de komende week zeker nog blijven. De laatste FEV1 was 24%, morgen moet ik weer blazen...ik denk dat die 30% is......dus wel beter he. verder is er deze week niet veel gebeurd. alleen voor degene die t nog niet weten...me nieuwe nummer in het zkh is 043-3878317.......nou ik laat t hierbij want ik weet echt niks meer. kuss mii

Geen opmerkingen: