woensdag 11 mei 2005

Ben ik weer

Zaterdag ben ik bij Inge en Ted geweest, om ted zijn verjaardag te vieren. Was erg gezellig. Staan in t fotoboek ene paar melige foto's:D! Zondag was natuurlijk moederdag, zijn we lekker met t hele gezin bij de Griek gaan eten. Was erg lekker en gezellig natuurlijk. Maandag moest me moeder weer werken, maar Purcy heeft nog een week vrij dus ik zit deze week lekker de hele week met me broertje thuis hahhahha. wel gezellig hoor en handig zo broertje wat alles wel voor je wilt doen. Nu op dit moment komt die me uitlachen omdat ik iedere nacht door muggen word gestoken hahhaha. word dr gek van:@ Gister heb ik ook lekker niks gedaan, behalve msn-en en leren voor examens. En vandaag moest ik om 3 uur in t zkh op controle, Longfunctie was 28% baalde dr echt van maar had t wel verwacht. voelde me toch niet echt opknappen van de kuur. Dus toen naar de dokter en daar hebben we besloten om de kuur te stoppen en gewoon naar huis te gaan zonder kuur. Ze wilde me opnemen om dar meer uit te kunnen rusten en meer fysio. maar dat vind ik onzin want ik kan thuis ook uitrusten. Allen de fysio is thuis minder, omdat ik natuurlijk al jaren op die praktijk kom en je kunt daar eig alleen lopen en fietsen en dat verveeld me nu dus. Dus hebben we bedacht dat ik naar een andere praktijk overstap naar volwassen fysio zit nu nog bij kinderen. En dan een praktijk waar meer toestellen staan, niet allen lopen en fietsen maar ook krachtoefeningen en andere conditie dingen. Heb dr eigenlijk best zin in, wil weer eens wat anders. Dus hopen dat ze een leuke praktijk vinden ga ik daar eens aan me spiermassa en me conditie werken hahhahhahha. Maar ja t enige voordeel van t stoppen met die kuur is.....Dat ik net heerlijk een uur zonder infuus in bad kon!!!!!!!!!!!! lekker:D En nu ga ik lekker tv kijken en slapen en morgen weer leren. hii. GRoetjes mii

Geen opmerkingen: