dinsdag 17 mei 2005

Update speciaal voor marcia

Vijftig dagen na Pasen en tien dagen na hemelvaartsdag is het Pinksteren. In de bijbel wordt verteld dat de dode Jezus , met Pasen weer levend werd en dat hij op hemelvaartsdag naar de hemel vloog. Al zijn leerlingen zaten dagenlang in een huis bang en besluiteloos bij elkaar. Met Pinksteren kwam er uit de hemel een hevig gedruis en boven ieders hoofd zweefde opeens een vlam. De leerlingen kregen de geest en konden met iedereen in alle talen van de wereld spreken over Jezus. Ze doopten duizenden mensen. Dat was het begin van de christelijke kerk.
Kijk Marcia, heb ik speciaal voor jou gedaan:P En voor de mensen die denken waarom staat hier een halve bijbeltekst. Nou met Pinksteren d8 ik 's morgens wat is dat eigenlijk. en toen zijn Marcia en ik dat gaan opzoeken op internet hahhh.En nu miste Marcia dat in mijn dagboek. Dus bij deze. Dit is Pinksteren.
Verder heb ik vandaag helemaal niks gedaan. Engels lerares is geweest hebben we de laatste dingen doorgenomen voor t examen. Ben dr klaar voor hahha (zeg spongbob toch ook altijd) En de kapper is geweest....foto's in me fotoboek! Verder heb ik niks te vertellen. Tot morgen. Groetjes

Geen opmerkingen: