zondag 22 mei 2005

Haay!

Daar ben ik dan weer eens een keer. Woensdag heb ik eigenlijk niks gedaan, maar wel heel erg gelachen. Ben namelijk omgetoverd tot bloem. Ik had ´s morgen lekker lang in bad gezeten aangekleed bla bla bla. Zit ik lekker in de zon in de tuin, komt me broer even langs. En die ging dus voor me moeder wat plantjes in plantenbakken zetten. Allen die bakken hingen boven me hoofd aan de muur. Dus hij zegt; nou Lisa ik hoop dat er geen water op je valt. Nou je voelt m natuurlijk al aankomen! WATERRRRRRRRRRRR aaah zeiknat en stinken naar plantenwater, niet normaal meer hahha!!!! Dus ja dat was mijn woensdag belevenis. En gister heb ik uhm even denken hoor........Ja geleerd voor engels en Nederlands, want ja dinsdag en vrijdag heb ik examen! En vandaag ben ik even in het ziekenhuis me ambulox (draagbare zuurstoffles) gaan vullen, want morgen gaan we met scouting een dagje naar bokrijk. pretpark! Heb dr wel zin in, altijd wel lachen! Me moeder en me zus moeten rijden om al die kinderen natuurlijk daar te krijgen dus ga ik ook maar mee:d Al die kinderen uitlachen die misselijk uit al die attracties komen. Nu ik t zo terug lees doe ik wel heel erg weinig:S maar ja, komt wel weer. K ga maandag voor t eerst in 7 weken weer zwemmen! Heb er echt zin in! Ow ja voor Eline en Lisanne....In t gedeelte Stichting fok staat de cfbachdance-flyer!!!!!!!! Wieeeeee heb er echt zin in:P Nou morgen een kotsend verlsag van t pretpark. De groeten ik ga tosti eten:P

Geen opmerkingen: