vrijdag 6 mei 2005

Leuke dag

Heb leuke dag gehad vandaag. Eerst lekker uitgeslapen en toen met mam en Inge naar de lentebeurs in Maastricht gegaan. Nou echt wat een volk loopt daar rond hahha de ene komt alsof die net van kantoor komt en de ander alsof die zo uit een boerderij geplukt is hahhaha! Nee, maar echt grappig al die mensen daar die een dagje uit willen. Maar ja Allemaal van die kraampjes, eten-drinken, van die standjes waar van die waarzeggers zaten, haha maar ik durfde niet ik denk dalijk gaat die van die rare dingen zeggen hii. En van die standjes waar ze allemaal spullen lieten zien van wonderdoekjes tot voetencreme hahhha. wat een verkooppraatjes hebben die zeg. maar wel leuk:d dus daar hebben we lekker de hele middag rondgelopen en alles gekeken. ow ja dit is grappig......je kon zo bon invullen he van essent en dan kon je wat winnen...dus me moeder en inge dat invullen....en iedereen won een doosje pepermuntjes of een lampje, nix bijzonders dus hahha en me zus won zo hele mooie dure blender!!!!!! dus wij zo ja kunne we die ff laten staan want we willen nog ff rondlopen komen we hem dalijk halen...nou dat was goed. dus wij aan t eind van de dag daarheen om m op te halen......jaja nu komt t! Kreeg ze hem niet want het was een hoofdprijs en die werd aan t eind van de da verloot! was dus een foutje hahhahhhahha ik vond t al gek dat wij wel zo grote prijs wonnen hahhha. hadden we hem nu mar meteen meegenomen zeg! maar ja als excuus ofzow kreeg ze een hotelbon, kan ze een n8 slapen in een of ander hotel hahhha. Maar we hebben wel wat leuke dingen gekocht. Ik 2 paar teen sokken en een hele leuke tas. Maar ja daarna zijn we naar huis gegaan, eerst Inge naar huis brengen en toen zelf naar huis. En nu ga ik nix meer doen. tv kijken en msnen denk ik. Gr mii

Geen opmerkingen: