maandag 16 mei 2005

Pff 5 dagen.....

Eig heb ik niet zoveel gedaan. Dus heb dus ook weinig te vertellen. wel iedere dag uitgeslapen....
haha ik ben aan me moeder aan het vragen wat we allemaal gedaan hebben, want ik weet het niet meer. Roept ze: Ja zaterdag hebben we pizza gegeten....dus bij dezé; zaterdag hebben we pizza gegeten. hahhha! En gister was t natuurlijk Pinksteren, niet veel bijzonders gedaan die dag hoor. Tv gekeken en aan me site zitten klungelen. 's avonds kwam me oma en me oom eten. En me zus en dr man ow ja en nog een oom hahaha. En we hadden gewoon lekker makkelijk chinees gehaald. was erg lekker hoor. Vandaag was echt lekker weer, lekker in de zon gezeten
Vandaag is ook carolien nog langs geweest (zus van man van mijn zus ) haha snap je t nog:D Was wel gezellig. Daarna echt heeel lang geslapen. Ben namelijk hele tijd super moe en hoest me rot. Maar nu voel ik me wel wat beter. Ga nu tv kijken (pat's life, bobo's in the bush en Kicken!!!!!!) Dus heb nog een avondje door te komen. En natuurlijk nog ff chatten. Volgnde keer zal ik wat boeiende dingen vertellen, want dit is weer een oersaai verhaal. hahhahha! Ow ja ik heb een mensenteller op me site! kan ik zien hoeveel mensen er op me site kijken. echt leuk! Nou groetjes en............ ja de groeten hahha

Geen opmerkingen: