dinsdag 26 april 2005

Update

Nou ik zou dus vandaag als het goed ging van de medium care afmogen en dan naar de gewone afdeling. Komt de verpleging vanmorgen zeggen dat t vol is op die andere afdeling dus nu moet ik toch nog hier blijven:( t enige voordeel is dat ik hier internet ontvangst heb en daar niet hahhaha! dus kan nu nog ff me dagboek updaten. De kuur werkt nog niet echt, maar ja ben ook pas net bezig he:S Ik heb gister met mijn dokter gepraat over een eventule screening en voorlopg nog niet. Omdat ik maar 1 long heb en ze dus niet zeker weten of ik dan echt wel 2 nieuwe longen zal krijgen dus we willen t echt pas doen als dr echt geen andere uitweg meer is. Dus we hoddelen nog ff door met deze kuren. maar ja mocht je t nog niet snappen dan bel me maar want t is heel moeilijk uitleggen wat die nou allemaal zei enzow. maar ja hij had wel gelijk....dus. Annie de schoonmoeder van me zus is nu op bezoek. ze is oma verhalene aan het lezen hahhahha echt lachen. Dalijk ga ik naar de fysio, ff een stukje lopen. hahha ik moest keihard niesen hahhahha! ow ja nog iets grappig. was ik net pas wakker, stonden die 2 cliniclowns van hier naast me bed. en normaal zeg je; komt het gelegen maag ik ff komen zitten, maar hun zeiden. komt t gezeten mag ik ff komen liggen? hahhahhha dus hop die 2 clowns in me bed lagen ze boven op elkaar...bahbah zag dr echt niet uit hahhahha. ja als ik dat vertel, komt t niet grappig over maar t was erg lachwekkend. Nout tot morgen weer kuus mii

Ik mag nu naar mijn nieuwe kamer, heb daar geen internet, dus kan mijn nummer hier niet zeggen. maar wil je dat hebben. stuur dan een smsje naar mijn mobiel 06-30465773 en dan stur k een smsje met me kamer nummer terug. haha want ik vergeet altijd de helft van de mensen t nieuwe nummer te geven:P .......Kusss

Geen opmerkingen: