woensdag 20 april 2005

Shit

Nou, ik moest vandaag dus op controle! Ik moest dara om 10 uur zijn, dus vroeg uit me bed. haha. Toen ik daar kwam moest ik eerst een nieuwe pac naald en tobra spiegel prikken. Ab aansluiten en toen longfunctie blazen. toen ik met de kuur begon was de FEV1 32% en nu nog:( echt shit ben dus eig niks opgeknapt. Nou toen maar bij de doc langs en die vond eig ook dat t nie echt opnkapt. we gaan deze weke nog wel ff door met dezelfde antibiotica en dan volgende week kijken we even als het niet is opgeknapt wat we doen gaan doen. Eig is er niet veel wat we dan kunne doen, want dit is eig de enige ab wat nog goed werkt. Maar ja geen paniek hahhah, komt allemaal wel goed;) daarna nog ff spiegel prikken en dat ging niet zo makkelijk, want me pac zat ineens verstopt. Nou met een suer doc hahah ging die weer open. mannenkracht hahhahhha. daarna lekker naar huis en nog even bij mijn oom langs naar de nieuwe eethoek kijken. en toen eidenlijk lekker naar huis en op de bank zitten en niks doen:D tis nu 7 uur ofzow en ik lig al lekker in bad. dus alleen nog ff vernevelen en dan lkkr slapen! ow ja! de stichting Opkikker had nog gebeld! ze bestaan 10 jaar en ik mag naar een of ander feestje komen hahhha KINDERFEESTJE!!!!!!!!!!!!!!! whhahha lol. maar ik ga wel ff kijken hoor. Nu ga ik echt! Msn-en! Kuss

Geen opmerkingen: