dinsdag 19 april 2005

Haay

Nou ik zou dus ff vertellen hoe het nu gaat. dus daar komt ie:D Ik ben vorige week woensdag begonnen met een kuur. Hij slaat niet echt aan heb ik t idee, maar ik moet morgen terug op controle en dan zullen we wel zien wat we doen. Heb deze hele wek eigenlijk niks gedaan. veel te veel hoesten en moe enzow. Dus hoop dat ze morgen wat anders hebben, want dat op die bank liggen begint me te vervelen. Vandaag is me leraar van schol geweest en ik mag dit jaar examen in nederlands en engels doen. Voor ned sta ik nu gemiddeld een 7,5!!!! en voor eng moet ik nog 1 toets maken en dan hebben we daar ook een gemiddeld punt van en dan kan ik examen doen!!!!!! heb dr zin in man, ben ik eindelijk klaar met die 2 stomme vakken en kan ik volgend jaar wat anders doen. Nou morgen moet ik dus op controle, dus ik vertel morgen wel ff hoe ht is gegaan. Groetjesss

Geen opmerkingen: