woensdag 27 februari 2008

Zo'n hoofdpijn!

Ik heb zo'n ontzettende hoofdpijn:-( Is niet leuk meer. Al 2 dagen. En echt weer van die zuurstof tekort en/of co2 hoofdpijn. En dat doet echt ontzettend zeer en ik wordt er hangerig van. En bluh, gewoon echt een rot gevoel! En ben ontzettend moe, maar als ik ga slapen wordt het weer veel erger. Wat dus een teken is dat het waarschijnlijk de co2 is die stapelt. Dus als ik ook maar even een half uurtje in slaap sukkel, HUP! keiharde hoofdpijn. Dus moet dan eigenlijk even die beademing opdoen. Maarja, daar denk ik dan weer niet aan als ik 'eventjes' ga liggen op de bank. Oh man! Ik haat dit. En benauwd, want zit weer bomvol met slijm. Ben gelukkig met tobi begonnen eergister, dus misschien gaat dat een beetje helpen. Ben net uit het zkh man! Begint t gezeur alweer!

Heb vandaag wel nog even aan me Engels gewerkt, want lig een beetje achter en wil dat eigenlijk deze week inhalen. Dat had ik zo ingepland, maar ja wil zo niet echt lukken....Morgen heb ik na ongeveer 4 weken ofzo weer eens rijles. Schiet ook echt niet op zo!:S

Nou, ik ga nog even sprayen en dan naar bed. Aan die kapbeademing, hopen dat t dan beetje wegtrekt! IK WIL LONGEN!!!! VANDAAG NOG! Ben t zat!

Geen opmerkingen: