woensdag 13 februari 2008

Ben weer thuis!!

Ik ben dus weer thuis! Alleen....Ik voel me helemaal nog niet goed eigenlijk. Heb 2,5 week antiobiotica gehad. Ook nog 2x in die 2,5 week gewisseld van soort, maar het hielp eigenlijk niet. Hebben ook nog prednison geprobeerd, daar moet ik thuis nog 10 dagen mee verder. Maar tot nu toe, doet dat ook niet echt iets. Ja, mijn suikers zijn helemaal ontregeld. Veeeeel! en veeeel te hoog zijn ze. En dan ineens wer veel te laag. Verschrikkelijk. Dus daar voel ik me ook niet lekker door. Maar ja, ik denk dat ik gewoon weer een beetje conditie enzo heb ingeleverd. En dat het nu gewoon beetje zo blijft. Alles is nu gewoon heel zwaar. Niet zo leuk eigenlijk. Ik wil zoveel, maar ja, t lukt niet. Nieuwe longen, zou geen overbodige luxe zijn he(A) haha

Geen opmerkingen: