dinsdag 26 februari 2008

EEN BLOG!

JA! Oke! Ik ben er ook maar aan begonnen. Na alle klachten van jullie allemaal, dat mijn site, of het helemaal niet doet, of voor de helft, of het gastenboek doet het niet. Ik kap ermee! Die hele site gaat weg! Het enige waar iedereen voor kijkt is het dagboek en de foto's (die nooit komen) En die andere kopjes op mijn site, ach die lees je 1x en dan nooit meer eigenlijk. Dus ik ga verder met een Blog. Zoals iedereen doet en ik dus al veel eerder had moeten doen. Heb de afgelopen 2 dagen mijn hele dagboek van 2005 tm nu helemaal gecopieerd naar deze blog. Dus ben maar trots op me. Wat een werk. Dus voortaan. Ik heb een BLOG! whoeheoe. Jezus, wat is dit makkelijk zeg. En veel overzichtelijker. Kunt zo op jaar en maand de stukjes terug lezen. leuk he haha.

Dus jullie kunnen weer alles lezen wat ik zo meemaak. Dus laat de berichtjes in mijn gastenboek maar komen! Whoehoe. Ben trots op mezelf hahaha.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Kijk Lisa, Dat is inderdaad een stuk beter !

Heb even heerlijk bijgelezen. En nu ga ik op zoek naar de beloofde foto's, anders zoek ik uit hoe ik ze in je gastenboek kan droppen ... LOL!

Groetjes,
Maarten

Anoniem zei

Hoi lisa, ik hoop dat ik heeel veeel positieve berichten kan gaan lezen over je. Zet hem op meid. Ik duim voor jou en je Twan natuurlijk.
groetjes gertie (moeder van Bjorn)

Anoniem zei

Lieseerrrrrrrrrd!!!!

Woehoeeewoeeehoeeeewoeeeh! Eindelijk kan ik 'je' dan weer eens lezen! 3 Hoeraatjes voor Lisa!
Nou, ik ga gauw douchen, anders ben ik zo onderkoeld;-)

Tot bels, msns, whatever!

Doeehoeeii!!

Kussels Mars

Anoniem zei

Hee Lisa! Wat leuk!! Hij ziet er mooi uit! En inderdaad een stuk overzichtelijker haha! :D
Veel plezier dr mee :)
xxx