woensdag 13 februari 2008

Echt weer thuis!

Ik ben echt echt weer thuis. Meteen weer een hele drukke dag. Maar wel leuk. Eerst even een dom Lisa-verhaal. Ik heb al zeker een jaar geen eigen pinpas he. Als k geld nodig had, leende k van me moeder en dan via internet terug storten. Omslachtig, maarja, gewoon nooit een nieuwe pas aangevraagd. Maar dat heb ik dus een tijdje terug toch gedaan, omdat ik de code van het internetbankieren geblokkerd had, Dom! Maar, nu heb ik dus een pas, maar zonder internetbankieren kan ik eig niet. Dus, die code ook maar opnieuw aangevraagd. En die kon ik vandaag toevallig afhalen bij het postkantoor. Dus vanuit het zkh daar meteen langs. Kom ik daar met die papieren enz. Zegt die meneer, ja dan moet je ff je pas door de pin halen en je code intoetsen. Als controle, om die andere code te krijgen. Maar!!! Ik wist mijn pincode nog niet echt uit me hoofd, want heb die pas, pas een tijdje, en pin eig. bijna nooit. Snappen jullie het nog? Maar ik heb wel voor de zekerheid code's en wachtwoorden in mijn laptop staan. Dus k sta daar, die meneer vond me al raar dat k me pincode niet wist....maar hij ging me nog raarder vinden. WANT! Ik liet me moeder gewoon even me laptop uit de auto halen, die lag er toevallig in, vanuit t zkh dus nog. Gelukkig. En heb k dus midden in t poskantoor, hup, laptop op die balie, ff opstarten, pincode opzoeken, en hoppa! K kon pinnen als bewijs, en kreeg dus uiteindelijk toch me internetbankier-code mee. Dus mensen! Toch handig zo laptop bij je. Volgens een mevrouw die er ook werkte, was dit een leuke voor in het bedrijfskrantje;) hahaha. Na dit domme gedoe ben ik nog met mam en Sander wat gaan eten in zo klein eettentje. Was lekker. Beter dan dat zkh voer:P En k kom thuis, belt Loes. Of ik nog ff meeging naar t dorp. OKE!!! haha. Heb ik flink inkopen gedaan voor Valentijnsdag(A) Zo riete mand, helemaal gevuld met badspullen, massagspul, kaarsjes enz. Leuk he. En de dvd van 'Alles is liefde' erbij. Hihi. IK BEN WEER THUIHUIS!!!!

Geen opmerkingen: