vrijdag 22 februari 2008

Weekje bij Twan geweest

Nou! Ik heb een week gehad. pff... Ik ben Zondag (de 17e) naar Twan gegaan. Want hij zou maandag of dinsdag naar huis mogen. En dan zou ik er al eerder zijn dan hem. Als (valentijn)verrassing. Leuk he. Kado's mee. Ik was er helemaal klaar voor. Maar het werd maandag, en dinsdag, en woensdag. Dus toen heb ik Twan maar verteld dat ik bij hem thuis was. Maar hij had buikgriep gekregen. Dus mocht niet naar huis. Ik heb uiteindelijk nog tot vandaag...de 22ste dus gewacht. Maar hij mocht echt niet naar huis. Door de buikgriep heeft die een nieuwe longontsteking gekregen. Dus is weer met een nieuwe kuur moeten beginnen. Dus ik ben een weekje bij Twan thuis geweest........zonder Twan. T was wel gezellig hoor. hihi. En heb nog een lekkere hot-stone massage gehad van een tante van Twan. Hihi. Lief. Maar vond t wel heel heel jammer:( Dat Twan niet naar huis mocht. Heb mijn kado'tje voor hem maar daar gelaten. Kunnen we er de volgende keer samen van genieten. hihi. En zijn kado'tjes voor mij mocht k al uitpakken. Heb de dvd van t concert van Nelly Furtado en Justin Timberlkae gekregen. Die wilde k zo graag hebben. hihi. Dankewel Twanneman(K) Snel beter worden

Geen opmerkingen: