woensdag 27 februari 2008

Nachtmerries....

Even nog een berichtje. Ik zit net met Bart te msnen en die zegt ineens; dat die in zijn dromen nog rent. (hij heeft ook cf) En ineens herinner ik me iets. Ik heb vannacht weer een ontzettende nachtmerrie gehad. Dit gebeurd zeer regelmatig en dat kon volgens een arts komen door die kapbeademing. Ben je mooi klaar mee. En het rare is, ik weet tot in de details nog wat ik gedroomd heb en tijdens de droom kan ik tegen mezelf zeggen dat ik wakker moet worden en dat het dan voorbij is, alleen lukt het wakker worden niet. Maar hier komt dus de nachtmerrie van vannacht.

Ik zat samen met best veel andere mensen in een lege donkere ruimte. Daar werden we allemaal kaal geschoren. Vervolgens werden er in die ruimte honden losgelaten zodat die ons achterna zouden zitten. Dus ik heb gerend en gerend en gerend!!! Uiteindelijk kwamen er ook nog allemaal palen uit het plafond die boven op ons vielen. Na een tijd zat iedereen onder het bloed. Waarschijnlijk door die palen, maar dat weet ik niet zeker. Verder weet ik nog dat ik aan t eind van de droom in een aparte ruimte werd gezet waar ik een aantal pillen kreeg, waarvan ik zou gaan slapen. Hierna werd ik wakker.....

Ik heb er eens over nagedacht om als ik wakker wordt de hele droom op te schrijven, want onegveer tot een uur nadat ik wakker geworden ben, weet ik heel veel details nog. Dus dat ga ik denk ik toch eens proberen. Het zijn namelijk vaak het zelfde soort nachtmerries. Ik zit soieso meestal ergens in opgesloten......Of, er wordt iemand bij me weggenomen. Raar hoor allemaal....

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hi Lies!

Wat eng man die dromen gatver! maar ik zal mijn dromenboek er is bij pakken. Ik heb namelijk gedroomd dat ik zwanger was IEUW! Ook soort van nachtmerrie maar dat betekent dat er een doel in je leven is dat heel veel tijd kost (lees transplantaties) En ik weet niet of dat het is natuurlijk maar dat was het eerste waar ik toen aan dacht. Ik zal je droom s opzoeken en nader bekijken :) Toch eng.. brrr...
xxx Daphne

Anoniem zei

Hoi Lisa ,
Leuk je blog ,lekker gezellig lees voer onder t sprayen.
Wat vervelend dat t niet helemaal lekker gaat.Ik hoop dat jou nieuwe longen ook in aantocht zijn .
Ik droomde heel vaak toen mijn tweelingzus op hu op de wachtlijst stond dat er een grote brand uit brak in t leyenburg zkh waar ze lag en dat ik haar dan moest redden.
Ze moest dan op mijn rug en ik moest dan ook haar zuurstof bommetje nog vasthouden en dan 6 etages naar beneden lopen de trap af ,en ik maar hijgen want met mijn lonfunctie is dat natuurlijk ook te zwaar.
Ik zette haar dan in mijn auto en bracht haar naar huis waar ze fijn in bad kon.
Idioot he .
Ik heb haar zo vaak gered mijn ultieme verlangen toen denk ik.
tot schrijfs en sterkte ,
liefs manon de jong

Anoniem zei

Coole gozer die Bart, maar minder cool die dromen van jou! Misschien eens een dromenvanger voor de flauwekul kopen... misschien helpt het en anders niks verloren!

Greetx, die coole Bart