maandag 17 december 2007

Winkelen met Loes.

Ik heb het! Ik weet waarom ik geld tekort kom. Het is Loes schuld! Ik belde haar vanmorgen op om te vragen of ze heel even mee naar de winkel en de apotheek ging. Moest even een boekje hebben en mijn toby ophalen. Maar ze had een beetje hoofdpijn. Dus we zouden dan een ander keertje gaan. Nou prima. Dus ik denk, dan hoef ik me ook niet snel snel te douchen nu. Blijf ik lekker thuis. Belt ze een uur later terug. Het ging weer, of ik dan mee wilde naar Heerlen. Ze moest ook nog kerstinkopen doen. Dus dan kon ik dat boekje ook wel in de stad kopen. Nou ik vond het allang leuk. Want ik ben dol op winkelen zoals je weet:P Dus snel onder de douche, dikke kleren, want Sander was even hier geweest en die zei dat het koud was. En toen op naar Heerlen. Waren we me kussen van mijn rolstoel vergeten, dus dat zat echt heel dom. Haha. Maargoed, dat is geen reden om niet te winkelen. Maar!!! Ik was eigenlijk van plan om niks te kopen, want ik had niks nodig. Maar ik had voor de zekerheid de pinpas van me mama mee. Want mijn eigen weet ik de pin-code niet van, en moet al een jaar ofzo een nieuwe pincode komen halen bij de bank. Maar vergeet ik steeds:P Dus ik de pas van mams mee. Loes die zocht en zocht naar een geschikt kado voor de kerst en ik, ik keek een beetje rond. Maar van kijken, ga je passen, en van passen ga je kopen. Loes kwam uiteindelijk thuis met niks en ik met uh, een broek, blousje, 2 hempjes, een vest en 7 paar sokken. Van die lange. Lekker warm. Dus ik weet waarom ik nooit geld over heb. Loes is het schuld. Die zei bij alles, ja dat staat je leuk. Of kijk Lies, dit is ook leuk! Hahaha. Nee hoor Loes, als je dit leest. Het was heel gezellig. Oh ik moet nog even 1 ding vertellen. Een tip. Mocht je in een rolstoel zitten en bang zijn om in een helemaal dichte lift te gaan. Ga dan NIET!!!!! Met je rolstoel met de roltrap. Dat gaat niet. Loes en ik hadden namelijk dat goede plan. Waren wel zo slim om mij er even uit te laten stappen en Loes zette dan de stoel op de trap. Alleen mijn zuurstoftank stond in die stoel, dus ik zat zeg maar vast met mijn slang aan die stoel. En ik sta op de trap, maar Loes kreeg die stoel zo snel niet mee. Whahhahaha. Ben nog nooit zo snel van een trap gesprongen. Maar poging 2 ging goed, want we gingen toch echt niet met die lift hoor! En dan heb je zo’n vrouw, die dan dom staat te kijken en niet helpt. En dan boven in de winkel langs loopt en zegt…..Dames! Er zijn ook liften hoor! Ja! Dat zien wij ook! Hahahahahaa. Oh wat hou ik toch van winkelen!

Geen opmerkingen: