donderdag 13 december 2007

Toestemming van de LOI en het UWV!!!!

Yes! Ik wist het. De aanhouder wint! Ik mag aan mijn studie beginnen bij de LOI. Ik had al toestemming van de LOI om aan de studie te beginnen, alleen ik moest nog op het uwv wachten. Van hun heb ik ook toestemming om deze studie te gaan doen, krijg het alleen niet betaald. Nouja, dat is wel jammer, maar ik ga het toch doen! Op 3 Januari begin ik ermee. Spw3 - Gehandicaptenzorg. Normaal duurt deze opleiding 2,5 jaar, maar ik heb er van de LOI 5 jaar voor gekregen. Zodat ik de stage na de transplantatie kan doen en er ook gewoon meer tijd voor heb. Echt heel fijn dat dat mocht. Ik geniet nu dus nog even van mijn al ongeveer 2 jaar durende vakantie hahaha. Want dadelijk moet ook IK met me neus in de boeken. Maar ik heb er ontzettend veel zin in.

Geen opmerkingen: