zaterdag 1 december 2007

Gewinkeld en een gezellige avond bij Inge

Ik heb vandaag met me moeder lekker gewinkeld. Was ik echt even aan toe. Haha. En ik heb eindelijk mijn jurkje. Ik wilde voor de kerst heel graag een jurkje hebben. En ik heb er nu dus 1 gevonden. Een zwart strapless jurkje. Heel mooi. En we hebben zoals altijd ook weer even lekker bij Bracke gegeten. Dit keer geen uiensoep maar een soort broodje met van alles uit de oven. Ook lekker! Daarna nog een beetje door de stad gehobbeld en toen maar naar huis. Eerst nog even langs Inge om me jurkje te showen natuurlijk. En toen maar naar huis. Daar maar een beetje mijn spullen van het zkh nog opgeruimd. En toen belde Inge, of ik vanavond ook nog kwam. Dus Homme heeft mij maar opgehaald. Lekker pizza daar gegeten. En de rest van de avond met Homme en Ted achter aan de tafel dom zitten kletsen en op internet grappige filmpjes gekeken en auto’s bekeken. Vet(H)! haha. Inge zat ondertussen de haren van Purcy te vlechten en dat duurt altijd heel lang. En dan kijkt Purcy omdat die dan zo lang stil moet zitten dvd’s. Maar die vonden wij niet zo leuk. Daarom zat ik dus met Homme en Ted achter aan de tafel. Oh…dit is wel ff grappig. Niels was met duplo aan het bouwen. En ineens hadden Homme en ik het geweldige idee om iets voor Inge en Ted te maken. En dan wel een …….ja hoe noem je dat. Zo paal waar die vrouwen aan paaldansen. Een Dans-paal dus hahahahaa. Dus daar gingen we…….die kleine vierkante blokjes stapelen van de grond tot aan het plafond. En dan hopen dat het precies paste en het dus vast zou klemmen. Alleen het lukte net niet, ja we kwamen wel tot boven, maar net 2 cm speling. Dus we hebben 5 pogingen gedaan om het vast te krijgen. Het stortte namelijk 5x in omdat ik zo hard erom moest lachen dat ik dat ding weer niet goed vasthield. (ik moest lachen omdat het steeds lachwekkender werd natuurlijk) Of Niels stootte m om. Haha. Dus we hebben het maar opgegeven. Jammer!!! Arme Inge en Ted. Verder hebben we een hele gezellig avond gehad. Vind ik toch wel leuk hoor na zo’n zkh opname….Lekker op de bank hangen bij Inge en Ted

Geen opmerkingen: