woensdag 19 december 2007

Controle Utrecht.

Pfff, wat een dagen zijn dat zeg. De controle’s in Utrecht. Lang, saai, en bijna doelloos. Alhoewel, ik doe alles voor nieuwe longen natuurlijk hahaha. Nee maar we zaten om uh 11 uur in de auto. Ik moest nuchter zijn voor die vetmeting, dus konden onderweg ook niet even lekker een broodje ofzo gaan eten. Waren natuurlijk ook weer te vroeg in Utrecht, want je moet wel rekening houden met file’s zegt moeders:P Kom je eindelijk daar, mag je niet via de hoofdingang naar binnen, er was een verdacht pakketje gevonden. Halve personeel liep met kerstpakketten. Geweldig. Maar er was dus echt iets aan de hand blijkbaar, dus moesten helemaal buitenom naar de poli lopen. Kom je op de poli, is op de tijd die je afgesproken hebt niemand daar. Dus we belde maar eens een nummer dat op onze afspraakkaart stond. Bleek dat de longpoli verhuist was. Waren ze vergeten door te geven. Dus weer halve zkh doorracen. Eindelijk op de goeie poli. Eerst vetmeting en longfunctie. FEV1 was 18%. Vorige keer 19% dus is goed zo. 1% kijken we niet op he:P Vetmeting was ook wel redelijk, was alleen veel spiermassa kwijt. Maar had ook niet anders verwacht, het sporten gaat steeds moeilijker, dus bouw ook niks meer op zo. Daarna gesprek met dietiste en maatschappelijkwerk. Heb met haar nog even gesproken over het feit dat ik mijn studie bij de loi niet vergoed krijg van het uwv. Omdat het volgens hun geen reïntegratie is. Dus dat ging ze nog eens voor me nakijken. Heel fijn natuurlijk. Ik weet er allemaal niet zoveel van. Als laatste nog een gesprek met de Dokter. Alleen….Hij gaat weg uit Utrecht. Gaat in Groningen werken. Echt heel jammer. Vond het altijd wel een fijne man. Maarja, ik krijg nu een vrouwelijke arts. Ze was ook bij het gesprek. Ze leek me wel aardig. Dus nu moet ik altijd bij haar op controle in Utrecht en natuurlijk ook tijdens en na de transplantatie blijf ik dan bij haar onder behandeling. De verpleegkundige waar ik normaal ook nog mee moet praten was er niet, dus waren gelukkig iets eerder klaar. Lekker. Om uh, half 4 uur ofzo stonden we buiten. En toen naar huis. FILE!!!!!!!!!!!!! Waren om 7uur thuis. Over 4 maanden weer op controle……….En dan begint het weer van voor af aan. Als k nou binnen 4 maanden longen krijg hoef k niet op controle:P whoehoehoe!

Geen opmerkingen: