vrijdag 7 december 2007

Naar de podotherapeut (zooltjes)

Een tijdje terug ben ik voor een gesprek bij een podotherapeut geweest. Mijn rug is best wel scheef geworden in de laatste jaren. En dat is dus nu aan mijn hele houding te merken. En heb ook altijd rugpijn, en sta ook erg scheef. Dus toen heeft mijn fysiotherapeut me doorverwezen naar een podotherapeut. Zij heeft toen alles even nagekeken en tot de conclusie gekomen dat ik misschien zooltjes in me schoenen nodig had. Daar zou dan niet alles over mee zijn. Zal ook niet ineens helemaal recht worden, maar wel iets van verbetering. Iig minder pijnklachten in me voeten ook. Want die deden vaak ook erg zeer. Ik had ook 2 cm verschil tussen mijn linker en rechterheup. Dus ik zou dan zooltjes krijgen met in de linker een kleine verhoging en ook een soort van demp iets erin. Omdat ik volgens haar erg bonkte met me hakken als ik liep. Vandaag, ongeveer 2 weken later nu, kon ik ze ophalen. Ik heb er meteen de hele dag opgelopen. Moest er wel even aan wennen, maar heb er geen last van verder. Over 2 maanden ongeveer moet ik terug op controle en dan kijken we of het zo goed is of dat er nog wat aan aangepast moet worden. Hopen dat het een beetje helpt.

Geen opmerkingen: