vrijdag 9 maart 2007

verslag weekje bij Twan! EINDELIJK!

Haay! Nou na veel aandringen van een aantal mensen dan toch eindelijk me verhaaltje van me week bij Twan. Ik heb nog niks geschreven, want toen k dinsdag thuiskwam had ik het meteen weer druk. En nu vandaag heb k voor het eerst even niks. Mag ook wel, want ik ben kapot! Ook beetje ziekjes. Maargoed. Ik ben woensdag de 28ste naar Twan toe gegaan. Inge en Niels hebben me gebracht. Hadden t heel gezellig in de auto. Hele weg riep Niels bij iedere vrachtwagen heel hard BOOOOOOOOH! Dus was erg lachwekkend. En hoe groter de auto, hoe harder Niels riep. Maar ineens begon die keihard te huilen….Geen idee waarom. Maar toen ik maar op de achterbank bij m kroop was het weer goed. Hii. Toen we bij Twan kwamen, vond Niels het tijd om toch Milo eens te aaien. Hii. Maar Milo is een heel druk hondje, dus Niels ging heel voorzichtig op ze knieĆ«n zitten. Alsof die wist, dat die voorzichtig moest doen. Hahaha zo lief was dat. Maar het ging goed hoor. Hij heeft nog 10 vingertjes en Milo heeft nog een staart dus;) Inge en Niels reden meteen weer terug naar huis. Ik kwam rond etenstijd binnen, dus kon meteen mee eten. Om 12u snachts ben ik voor Twan gaan zingen, want hij was jarig!!! 23jaar! Ik had geen cadeautje voor m, nou ja dat dacht ie. Ik wilde het ook nog even als verrassing houden, maar dat kon ik natuurlijk weer niet. Dus ik heb m maar meteen verteld dat we samen foto’s gingen maken als cadeautje. Leuk he! Maar dat zouden we verder op in de week doen. Volgende ochtend leek het wel of iedereen ze verjaardag vergeten was, echt raar. Maar verderop de dag kwamen toch nog smsjes enzo.. Die avond is ook nog wat familie van Twan op bezoek geweest. Was ook gezellig. Verder hebben we die dag niet echt wat gedaan. Vrijdag hebben we de hele ochtend en middag niet veel gedaan. Ja lui geweest, we zijn die avond met ze 5e uit eten gegaan(Twan, ik, ze ouders en broer) Was gezellig en lekker. Onder t eten belde een vriend van Twan, of we al thuis waren want ze wilde met een paar man nog langskomen. T was toch vrijdagavond he;) Dus toen we thuiskwamen rond een uur of 9 stonden l snel een paar jongens binnen. We zijn beetje voor de tv gaan zitten. Arme ik zat uiteindelijk met 6 jongens Top Gear te kijken. Voor de niet tv-kijkers. Dat is een auto programma:@ haha. Maarja….heb maar me mond gehouden en lief meegekeken;) Zaterdag hebben Twan en ik de foto’s gemaakt. Een oom van Twan is fotograaf, dus die kwam dat doen. Zijn leuke foto’s geworden. Ik zal nooit model kunnen zijn, vind dat maar niks zo man met een camera. En dan zo op commando lachen. En hij wilde buiten foto’s maken, maar t was koud!!! Dus we stonden daar te bibberen en dan mooi proberen te zijn! Haha Echt grappig was t wel. Die avond hebben we wel Twan ze verjaardag gevierd. En nu komt t…..Twan kreeg van ze vrienden een onwijs leuk cadeau. Not! Een striptease act! Gatver! Hahaha. Ze heeft ongeveer 20 min over Twan heen zitten kwijlen en ranzig lopen dansen enzo. En toen was ze weer weg. Bedenk de details maar zelf. Maarja, volgend jaar een ander cadeau jongens;) Nee hoor, k ben niet zo moeilijk, maar vond t wel raar om naar te kijken hoe ze meid dan doet hoor. Maar, Twan heeft heerlijk op de bank geslapen die nacht…..whahahaha nee hoor grapje!:P Denk dat we die nacht om een uur of 3 in bed lagen. Nadat Twan alle slagroom van zicht af had gewassen onder de douche. Verder was het feestje wel gezellig. Zondag hebben we de hele dag niks gedaan. Ja bijkomen van het feest de avond ervoor;) En maandag!!! Hadden we 1 jaar verkering!!!!!!! Leuk leuk leuk! En iedereen vroeg heel enthousiast aan mij of we wat leuks gedaan hebben. Nou uh nee, Twan had van een paar meiden en badpakket gekregen voor ze verjaardag. Dus Twan en ik zijn lekker lang in bad gegaan. Dat was het eigenlijk haha. Leuk he;) We zijn niet eens uit eten geweest ofzo. Ik vroeg of die wat leuks wilde doen en hij had dr niet zo zin in, tot mijn grote geluk! Want ik was net zo lui als hem die dag. We hebben die avond 2 dvd’s gekeken. En dat was t toch echt! Hebben t wel heel gezellig gehad hoor. En dinsdag ochtend moest ik alweer naar huis. Waren onze 6 nachtjes al weer om. Papa van Twan heeft me rond 1 uur naar huis gebracht, zodat we nog beetje voor de drukte thuis waren enzo. Ik moest ook naar huis, want woensdag moest ik in het zkh op controle. Nou was allemaal wel goed. Longfunctie was 19% Dus ja…. Doen we het voor he;) Gister ben ik weer naar Ted en Niels gegaan. Niet veel bijzonders over te vertellen eigenlijk. Ja wel! Hij heeft een nieuwe slaapkamer. Hij slaapt nu op zolder, want Niels ze kamer is nu weer een babykamer. Voor de mensen die het nog niet wisten, Inge is zwanger….Als het goed is komt dit kindje net als Niels ook in Juni! Maar Niels heeft dus een nieuwe kamer op zolder. En alles in auto’s, ze bed is zelfs een auto. Zo lief!! En als je m vraagt waar ze nieuwe kamer is. Rent die naar de trap en dan wijst die naar boven en roept die BOOOO!!!!!! Lief toch!!! Hii. Sorry he dat ik weer ontzettend zit te kwijlen over Niels. Maarja, me moeder roept, ik moet etuhhhhhhhh!!! Net een pak voeding op, dus zal wel niet veel gegeten worden:P Doei Doei!

Geen opmerkingen: