zaterdag 31 maart 2007

Mini-Pops! Bedankt Irene!;)

Hooi hooi! Ik heb dankzij Irene een nieuwe verslaving. In de week dat Twan hier was kreeg ik van irene een email. Met daarin 2 minipops puzzels. Dit is een veld met ongeveer 200 plaatjes van bekenden mensen. Wereldwijd. Van muziek tot tv sterren tot animatie poppetjes. En die plaatjes zijn omgezet in pixelplaatjes. Heel klein en moeilijk te herkennen. En dan moet je dus onder ieder plaatje invullen wie dat zijn. Nou Twan en ik zijn daar dus aan begonnen en merkte al snel dat het erg verslavend was. Hebben heel wat uurtjes er samen naar gekeken. Toen Twan naar huis was, zijn we allebei thuis apart er mee verder gegaan. Hielpen elkaar soms eens heel even, maar was ook wel beetje een strijd. Nou heb ik dat dus tegen Inge verteld. En gisteravond was ik dus bij Inge en hebben we op internet (heel slecht) naar de oplossing gezocht. Nu vonden we dus een site waar je op alfabet honderden namen had en als je daar op klikte kreeg je dus het goede plaatje erbij. Dus Inge en ik hebben 1 voor 1 die dingetjes aangeklikt en in die lijst van dat spel gezocht. En dus de antwoorden ingevuld. Erg veel werk, maar we wilden van Twan winnen. Of dat nu op een goede of slechte manier was, maakte even niet uit(6) Nou vond ik het vanavond toen ik dus 87 van de 95 antwoorden goed had, begon het schuldgevoel te erg te knagen en heb ik het opgebiecht aan Twan. Waarop die mij meteen een rat vond haha en als een gek op die site ging kijken om ook die antwoorden te kijken. Hij zat toen ongeveer op goeie antwoorden (zei die) En binnen 10 minuten riep die. Ja Klaar! ik heb alles. En dat vond ik dus al raar, want hoe kon hij nou in 10 minuten tijd 100e plaatjes aanklikken en vergelijken. Inge en ik deden daar een hele avond over. Maar goed.... het zal wel dacht ik. En toen kwam de aap uit de mouw. Mijn vriendje is gewoon nog een grotere rat dan ik! Hij heeft dus maar opgebiecht, dat hij die site al gevonden had die avond dat die thuis was vanuit mij! En ook nog een net iets betere site, waar de antwoorden gewoon op volgorde klaar stonden. Dus ik voelde me echt genaaid. Ik heb tenminste nog 2 dagen me best proberen te doen! hahahahaha. Maar goed.......match made in heaven dan??? Twan en ik! Maar Irene, Twan en ik zijn er dus klaar mee. iig bedankt voor de goeie tijdsbesteding. kus

Geen opmerkingen: