dinsdag 20 maart 2007

Druk maar gezellig weekend!

Hay Hay! Ik heb een super druk maar wel gezellig weekend gehad. Vrijdagochtend zou ik met me moeder even naar de stad gaan, moest nog pasfoto's maken. Maar was moe en we hadden ook niet echt zin. Dus hebben lekker uitgeslapen. Om 12 uur kwam Inge H (niet mijn zus, andere Inge dus) me ophalen. We gingen samen bij Bracke lunchen. Ben van de parkeergarage helemaal naar Bracke gelopen en das best wel een stukje. Kwam helemaal moe daar aan, maar hadden gelukkig snel een tafeltje, ook al was het echt stampvol daar. Na een tijdje op de kaart wat gekeken te hebben, erg doelloos eigenlijk, had ik dan toch maar weer een uiensoep besteld. Meisje wat er werkte had t al verwacht en zei dan ook al voor ik kon bestellen... een uiensoep maar weer? hahaha. Maar hebben ongeveer 2 uurtjes daar gezellig zitten kletsen over van alles en nog wat. Inge moest nog even in de stad wat kopen, maar dat was me te ver lopen, dus heb ik nog maar een kopje thee gedronken bij Bracke en dus rustig op Inge gewacht. Daarna heeft Inge me naar huis gebracht. Heb daarna een tijdje op de bank gelegen en ook nog ff in slaap gevallen. Maar toen ik wakker werd, voelde ik me best goed. Dus ben nog met me moeder even naar Ikea gegaan om kussens te kopen voor me bank. Had ik dus echt nog steeds niet he! Dus wij naar Ikea. Kussens zoeken. Heb uiteindelijk 10 dezelfde maar wel mooie bruine kussens gekocht. Ow ja en ook nog 9 glazen... hoorde er eigenlijk 12 te zijn... maar ja.... k ben niet de handigste;) Ik zit dus in me rolstoel. En k heb dus zo doosje met 6 glazen op me schoot. En die kostte 1 euro. Dus ik zeg tegen me moeder.. nou voor die ene euro kun je zo nog kapot laten vallen. En ja hoor, we staan kussens uit te zoeken. PATS! glazen op de grond. Waren er 3 kapot. Heb ik nog maar een nieuw doosje erbij gepakt. En die 9 glazen maar voor 2 euro gekocht. Kreeg nie ineens korting. whaha grapje. Maar echt te stom gewoon. Hebben bij Ikea nog even snel wat gegeten en toen naar huis. Nou toen was ik wel moe hoor. Pfff. Heb met me moeder samen al die kussens in die kussenslopen gedaan...wat een rotwerk! verkoop die toch gewoon kant en klaar!:@ kunt zo je avondeten kant en klaar kopen maar kussens ho maar. Sorry liet me even gaan.. haha! Zaterdag ben ik weer eens super gezellig met Irene en Sjoerd naar Maastricht gaan winkelen. Oh en ze hebben daar sinds een tijdje een heel nieuw gedeelte. Met echt super hippe en leuke winkels. Geweldig. Kon het daarom ook niet laten om een hele leuke tas, portemonnee en 2 haarbanden te kopen:$ En uh....we gingen op fletjes jacht;) Die leuke ballerina zomerschoentjes. Maar Irene en ik kwamen tot de conclusie dat je die niet te duur moet kopen, want die schoenen gaan zo erg stinken, die moet je weggooien aan t eind van de zomer haha. Maar we hebben daar lekker een hele middag rondgelopen. Alleen.....Maastricht... Lieve mensen......maak je straten s wat gladder. Echt ik was helemaal doorgeschud in me rolstoel van die rare bestrating daar! pff. Hebben ook nog even ergens een broodje gegeten. Ow ja en een paar gekke foto's gemaakt. Zal die nog ff aan Irene vragen en dan proberen hier te zetten. Wel leuk. Oh! Rover was ook mee...kon die natuurlijk vergeten te noemen. En wat praatte die weer veel!! bohh! niet normaal! (voor de mensen die Rover niet kennen, al kan ik me dat niet voorstellen...Rover is een hond) Maar was echt een hele gezellig dag! En whoehoe wat hebben we alle 3 zin in CF Beachdance! Ik mag lekker met Irene en Sjoerd mee rijden! yess! Gezellig. Maarja. Irene en Sjoerd hebben mij weer lief thuisgebracht na ons winkeldagje en zijn zelf toen naar huis gegaan. Die gingen het geweldige spel ATMOSFEER spelen met vrienden! Hoe was t???? En ik ben lekker in bed gaan liggen. En heb geslapen!!!! poe! Zondag heb ik niks gedaan. pjamadag gehad. En voelde me ook niet lekker. Niesen, neus dicht, oorpijn, keelpijn, alle spieren deden zeer. Gister(maandag) ben ik wel gaan sporten met Ted. Maar het viel beetje tegen. Had echt teveel last van me spieren om goed te kunnen sporten. Krijg donderdag daarom een goeie massage van de fysio. En nee, das niet lekker want zal wel zo bindweefselmassage zijn! aaaargh! autch!! Vandaag heb k nog niks gedaan. Ga zo even krantjes vouwen. Purcy en Famke hebben een krantenwijk, alleen doe ik meestal het vouwwerk. Dus ga ik zo maar eens doen. En daarna maar eens douchen enzo. Dus ik ga hier stoppen. DOei DOei

Geen opmerkingen: