woensdag 28 maart 2007

Twan een weekje hier geweest.

Hoooi! Twan is dus een klein weekje bij me geweest. Hij zou eigenlijk dinsdag weer naar huis gaan, maar dat wilde ik niet, dus heb dinsdagochtend net zo lang gezeurd zodat die nog 1 nachtje extra zou blijven. erg he. Maar het was zo gezellig. Was echt weer een leuk weekje. Ik probeer iets nuttigs over dat weekje te vertellen, maar heb ik niet echt. Was gewoon weer gezellig en lief en en en en en haha. Woensdagavond hebben Ted en ik Twan rond 6uur naar huis gebracht. Bij Twan thuis lagen onze foto's die we tijdje terug hebben laten maken al klaar. Zijn heel mooi geworden. Moet nog ff een fotolijst kopen en dan kan ik ze hier ophangen. Leuk!! Om 9 uur savonds waren Ted en ik weer thuis. Dus hadden we snel gedaan. haha. Verder ben ik die week wel nog even bij de diabetes dokter op controle geweest. Moest er vroeg zijn, dus Twan sliep nog lekker. Lucky man! Maar alles was goed. Goeie suikers enzo. Dus insulinepomp doet goed ze werk. Ja verder heb ik eigenlijk niet veel over dat weekje te vertellen. Sorry. Oh Twan en ik hebben 1 avond gekookt, ik heb besloten dat Twan huisman word. Want ik zelf kan echt niet koken. haha.

Geen opmerkingen: