donderdag 15 maart 2007

Vaagheid Rouleert (speciaal voor Annelie)

Haay! Ja beetje rare titel. Maar ik zal het even uitleggen. K heb tijdje terug een meisje leren kennen die ook cf heeft. Nou ja meisje, ze is 19 hoor. Maar dat is een vriendin van Roel. Dus ik ken haar nu via Roel zegmaar. Nou en t klikte meteen. Hebben echt te domme en doelloze gesprekken op msn. Dus gezellig!! En ik heb Annelie een ‘One minute of fame’ beloofd op mijn site. En aangezien we erg vage gesprekken hebben, kwam Annelie met de kreet ‘Vaagheid rouleert!’ Ik heb vandaag ook errug leuke post gekregen van Annelie. We waren beetje dom aan t kletsen op msn. En k weet niet hoe(A) maar ik zei dat ik een penisboek heb. En Annelie had dus ook 1. Maar zij had die van Goedele Liekens. Een belgische schrijfster/sexuologe;) En die wilde ik wel graag hebben. En wat kreeg ik vandaag met de post van Annelie. Ook een exemplaar van Het Penisboek van Goedele Liekens! Zo grappig he! Dus die ga ik maar eens doorlezen. Ongeveer 200 bladzijdes, dus heb wat te doen. Nou Annelie, was dit een beetje wat je bedoelde met je ‘One minute of fame’ Ik hoop het wel. Nou mensen, dit was het. Moet natuurlijk wel Annelie dr stukje blijven he! Kus

Geen opmerkingen: