vrijdag 22 december 2006

Winkelen met Irene en Sjoerd...

Haay! Ik heb vandaag een hele gezellig dag gehad. Gister belde Irene, ze ging me Sjoerd hier in Heerlen winkelen. En of ik misschien mee wilde gaan. Jazeker wil ik dat! Dus gister beetje op tijd naar bed. Om 3 uur vanmiddag waren Irene Sjoerd en Rover (de hond) hier. Zijn meteen in de auto gestapt, op naar de stad. Eerst ff naar de media markt. Even rondkijken. Nieuwe dvd’s enzo. Ons ergere aan die drama kerst muziek. Haha. En uiteindelijk heb ik even nieuwe ipod oordopjes gekocht. Die oude waren kapot. Wat zijn die krengen duur man! 30euro! Belachelijk. Maar ja. Wajong sponsort he. Hahaha Flauwe grap. Daarna wilde we bij Bracke eten, maar Rover mocht niet naar binnenL Discriminatie….ik zei al…..verf m zwart:P Maarja, dat stond Rover niet. Dus toen maar naar een ander ding. Opidom. Ook gezellig. Daar lekker Sateh gegeten. Ja gek geschreven he. Zal wel Limburgs zijn. Ja of Irene’s redenatie. Het was pittig dus misschien vandaag die H erachter. Haha. Maar hebben best wel lang daar gezeten. Heel veel gekletst, vooral om alles en iedereen gelachen. Zo erg dat een vrouw mij gek aankeek, omdat Irene en ik tegelijk een lekkere hoestbui kregen van t lachen. Na t eten zijn we weer naar de auto gelopen. En naar mij thuis gereden. Daar nog ff thee gedronken en toen gingen Irene en Sjoerd en owja Rover natuurlijk weer naar huis. Rover zal me wel gemist hebben op de terugweg, want die lag lekker bij me op schoot in de auto. Die hond kan praten mensen! Alleen lijkt ze stem heel veel op die van Irene en Sjoerd whahahahaha;) Om 7uur ofzo gingen ze hier dus weg. Heb nog ff wat met me moeder onder gezeten en toen ben ik lekker in bed gaan liggen. Lig ik nu dus nog in. Kom er lekker ook niet meer uit vandaag. Ga zo lekker slapen. Ben kapot. Ow ja nog even iets grappigs. We liepen zo met ze 4e door de stad, nou ja Sjoerd mijn rolstoel duwen. Komt zo man en die vraagt aan Sjoerd; is dat Lisa? Dus hij zo Uhh ja….Dus die man pakt me hand vast. Helemaal blij, en toen zegt die. Je kent me niet meer he. En nee, k herkende hem echt niet. Ik dacht wel heey die lijkt op Flip Fluitketel (een verpleegkundige die in Heerlen in t zkh werkte toen ik nog klein was en daar vaker lag) Maar ik dacht ook, die kan mij niet herkennen. Maar ja hoor. Het was Philippe! Geweldig toch. Maar ja kon natuurlijk niet uitgebreid kletsen daar. Dus heb me mailadres gegeven. Hoop echt dat me mailt. Even bijkletsen. Zo leuk. Nou nu wordt t te druk op msn. Dus ga nog ff msnen en dan slapen. Doei Doei kus. Oh dit moet ik nog ff zeggn. Op vrijdagavond moet je van 20 tot 24.00 Caz! luisteren. Dan heb je zo leuke wknd remix he. haha sorry, maar heb dat nu opstaan en is zo leuk.

Geen opmerkingen: