maandag 18 december 2006

Druk wknd....

Haay. Eens even denken wat ik moet vertellen. Ow ja nog bedankt voor die felicitaties voor Inge. Ze was dus afgelopen vrijdag jarig. 27 is ze al!…… Vrijdagochtend ben ik eerst dus naar die school (spw) in Heerlen geweest, voor dat gesprek. Ik ben daar samen met me moeder en Inge H heen geweest. Zij regelt altijd schooldingen voor me. Heb ik al s verteld geloof ik. Nah ja, maakt niet uit. Maar om 9 uur moesten we al daar zijn. Heb ongeveer een uur gepraat. Over waarom ik de spw wil doen, wanneer ik dat wil doen en vooral hoe ik dat wil gaan doen natuurlijk. Heb namelijk me middelbare school nooit afgemaakt. Maar omdat ik Havo nivo heb, mag ik dus wel spw4 gaan doen. Super dus. Ik moet wel nog een capaciteiten test komen doen. Daar word ik dus nog voor gebeld. Maar uit die test komt dan of je een voorbereidend jaar nodig hebt of niet. Dat houdt in 2 dagen school 1 dag vrij of toetsen en dan 2 dagen stage lopen. En dat jaar krijg je 5 vakken….nl, eng, wis, een of ander computervak en een vak om te kijken welke richting je wilt. Dus dat moet wel mee vallen denk ik. Maar we hebben er uiteindelijk voor gekozen om wat er ook uit die test komt toch dat voorbereidende jaar te doen. Want ik begin dus pas met die school na me transplantatie. Nou en dan tegen die tijd heb ik 4-5 jaar niet meer op school gezeten. Dus vind het wel fijn om met zo’n jaar te beginnen en dan echt de spw te gaan doen. Komt helemaal goed dus. Nou, op t laatst nog even wat formulieren ingevuld…nou ja, gewoon t aanmeldingsformulier. Dus het is serieus nu. Haha. En na een uur waren we dus eindelijk klaar. Ben ik daarna nog even met me moeder de stad in geweest. Ze heeft zelf wat leuke nieuwe kleren gekocht. En een nieuwe jas. Heel leuk. En ineens kwamen we een super leuke jas voor mij tegen. Een donkerbruine korte leren jas. Perfect! Leuke sjaal erbij gekocht. Echt heel erg leuk staat die. Daarna zijn we nog even naar Inge geweest en daar gegeten ’s avonds. En toen eindelijk naar huis en naar bed. Volgende dag…heb ik ook weer lang geslapen. Voelde me niet zo lekker gister. Benauwd en moe. Inge vierde die avond dr verjaardag, heb dr even aan getwijfeld of ik wel of niet moest gaan. Was zo moe. Maar ja, wilde toch graag gaan. Dus toch maar langzaam in bad, en daarna ging het wel wat beter. Dus dacht ik, weet je wat, ik ga er echt eens leuk aangekleed heen. Dus ik rokje aan…leuk truitje…mega laarzen eronder met zo zwarte panty. Nieuwe jas aan. Komt Ted me halen…die meteen zeggen..zozo wat zie jij er opgetut uit. En kom ik bij Inge thuis…huis zat al vol. En echt iedereen. Wooooooooooow! Waar ga jij heen vanavond. Waarschijnlijk niemand gewend als ik een rokje aanheb. Dus mensen, ik zal de volgende keer weer in me spijkerboek, trui en sportschoenen op de bank liggen;) haha. Maar ja begin van de avond was het nog rustig. Totdat het een uur of 11 was en alleen Steven, Homme, Inge, Ted en ik er nog zaten. Steven ging kort daarna ook naar huis. En uiteindelijk heb ik nog met Homme, Inge en Ted daar gezeten tot half 2 geloof ik. Was echt heel erg gezellig. Hele tijd onzin verhalen natuurlijk. Beetje TE eg soms:P maar wel heel erg gezellig was t. Toen ik thuis kwam viel ik ook echt zo in slaap. Niet eens meer make-up afgehaald. Dus ik werd vanmorgen wakker. Nou nou was echt heel erg. Bij dat Twan niet naast me lag. Had die arme jongen niet overleefd. Haha. Heb vandaag de hele dag in me pjama gelopen. Niels was hier vandaag, heeft van8 hier geslapen, zodat Inge en Ted lekker konden uit slapen na t feestje. Enige wat ik vandaag gedaan heb, in bad geweest en even gegeten onder. En nu is het al weer 24:00 en ga ik nog even wat liedjes op Purcy ze telefoon zetten. En dan lekker slapen. Ow ja, vandaag belde nog een vriend (broertje van Bjorn) of ik even naar Maastricht kwam, want hij moest daar een wedstrijd hockye…Nou ik had geen vervoer daarheen, maar ik was ook te moe om daar heen te gaan eigenlijk. Dus ben niet geweest. Nu komen ze een keer met ze 2e hierheen een dagje. Ook gezellig toch. Nou nu ga ik echt stoppen en nog ff die liedjes doen en met Twan kletsen. Hvj lieverd…hii moest ik ff zeggen. Tot uh,…..nou ja ergens deze week maar weer. Howwwwwwwwwwww nu vergeet ik bijna iets heel ergs grappigs te vertellen. Toen ik nog op de basisschool zat, in groep 5. Had ik ooit een vriendje. Ik noem geen namen whaha. Loes als je t wilt weten bel je me maar;) k weet dat jij nu moet lachen. Maar daar vond ik net dus een liefdesbrief van. Hoe grappig! En daar stonden domme dingen in. En omdat k jullie allemaal zo aardig vind. Hier is 1 zin uit die brief. Dit schrijft die dus over mij he. Komt ie…..’ als ik naar jou kijk en jij naar mij dan zwaai je met je sierlijke handjes!!!’ Mensen, wat was dat voor kneus man. Met je sierlijke handjes:L wat een loser whahahahha. Maar ik moest zo lachen he. Nou iedereen die hier bij me langs komt mag de hele brief lezen. Of die me 25 euro betaald vink ook prima. Zo nu ga ik echt. Doei Doei kus

Geen opmerkingen: