donderdag 14 december 2006

Kerstkaarten schrijven.

Haay! Daar ben ik weer eens. Ik schrijf wat weinig he de laatste tijd. Maar ik heb het idee dat ik beetje doelloze verhalen soms vertel. Maar ja ik ga denk ik toch weer wat meer schrijven. Maar mensen laat s een berichtje achter als je hier leest, dan heb ik tenminste een idee wie hier allemaal lezen. Ik heb deze week 2x rijles gehad. Ging voor mijn gevoel heel goed. Moest paar keer file-parkeren. En ook al beweerd mijn lieve lieve vriendje dat als je je rijbewijs hebt, dat toch nooit meer doet. Kan me niet schelen, maar ik kan het lekker wel! En ben er trots op! Want ik zag vorige week een programma op Talpa( srry mensen dat k talpa krijg, vind het ook een domme zender hoor ) maar daar zag ik dus een spelsprogramma tussen mannen en vrouwen. En moesten allebei de partijen file parkeren. Nou ik kan het beter dan die domme journaliste. (doen bn-ers aan mee) Ow ja nog even dit.....cbr sucks! haha. Ik moet dus nog steeds die medische keuring rijden om examen te mogen doen en die heb ik dus op 3 Augustus aangevraagd. Nou ik heb in die tijd tot nu toe die aanvraag 3x terug gestuurd gekregen, met de opdracht om het adres en telefoonnummer van de genoemde arts er op te zetten. Dit staat er al koeiegroot op dus snap het niet. Maar ja vorige week kwam het dus weer terug, toen heb ik toch maar eens naar het cbr gebeld wat nou de bedoeling was. Nou.....ze bleek uiteindelijk de naam niet te kunnen lezen. BEL DAN EVEN!!!! maar nee hoor. Nou ik dus die naam noemen, kreeg ik als antwoord, dat ik dat erop moest zetten en gewoon weer terug te sturen en maar weer wachten. Nou mooi niet he. Ik wil dalijk wel een keer examen kunnen doen en dan niet te hoeven wachten hierop. Heb dus ook maar even gevraagd waarom ze die arts nodig hadden. Nou kort gezegd, het cbr schrijft de arts een brief dat ik examen wil doen en dan met de vraag of ik wel kan en mag autorijden. En dan moet die arts weer een rapport over mij terug sturen met wat ik heb en alles erbij. En dan gaat zo medische mensen van het CBR overleggen en dan kan k die test rijden en daarna dus een keer examen doen. Nou Ole! Maar ik heb op advies van Twan toch maar even naar Utrecht gebeld en gevraagd of de maatschappelijkwerkster het CBR kan bellen. In de hoop dat het allemaal wel sneller kan gaan. Want ik wil nu echt wel eens me rijbewijs hebben hoor!!! Ik wil rijden!!!!!!!!!!!!! Dus....dat was dat:P whaha dat klinkt dom. Even denken wat heb ik nog gedaan. Vandaag ben ik weer eens een dagje naar Ted en Niels geweest. Niels danst tegenwoordig. haha. Zo schattig is dat. En ik was in slaap gevallen en daar was Niels het niet mee eens dus hij kwam me bruut wakker maken, door met een vrachtwagen over me buik heen te rijden en te roepen. Wat is die toch schattig he. Ben wel vanmiddag weer vroeg naar huis gegaan want ben de laatste 3-4 dagen echt heel moe. Me suikers zijn ook beetje hoog sinds gister. Alhoewel net had ik weer een hypo. Dus maar even goed in de gaten houden. Als het na het wknd nog zo is moet ik even het azm bellen om de pomp misschien iets bij te stellen. Tjah en dan nog me laptop belevenis. Alle foto's en muziek zijn er dus af. Muziek had ik gelukkig nog op me ipod. Dus kon ik zo terug zetten gelukkig. En de foto's, fok foto's b ik allemaal gekregen van Hans van fok. Cfbd foto's van Irene! Niels foto's had Inge allemaal nog. 3 vakantie's Oostenrijk had iemand ook nog voor me, die ging die 3 jaar ook mee dus. En ja ben alleen alle foto's van mezelf en gewoon zo losse foto's van dagelijkse leuke dingen kwijt. Ong 1000 nog. Echt heel jammer. Maar ja ben al lang blij dat ik toch nog iets terug kreeg. Vanavond moet ik echt vroeg naar bed, want heb morgenvroeg om 9uur een belangrijk gesprek. Ga voor een gesprek naar een school in Heerlen. Ik heb besloten dat ik dus echt de spw wil gaan doen. Wel pas na me transplantatie, maar ga morgen even praten hoe we dat gaan doen. Omdat ik natuurlijk nooit me havo heb afgemaakt, moeten we even kijken hoe we dat gaan doen. Waarschijnlijk hoor ik wat ik misschien nog moet leren voor k de spw kan gaan doen. Weet niet precies wat, maar ik zal morgen wel vertellen hoe we het gaan doen. Ik hoop dat ik hoor wat k nog moet doen voor de spw, dat te kunnen afronden voor me lotx. en dan na de lotx meteen de spw te kunnen gaan doen. Dat zou het ideale beeld zijn. Zo, en me stukje heet kerstkaarten schrijven... weet ook niet waarom. Ja ik heb net met me moeder kerstkaarten geschreven. Alleen maar voor vrienden en fam van me moeder. Dus bij deze, stuur mij geen kerstkaarten, want ik stuur niemand een kaart. Vind ik onzin. Voor iedereen vast fijne feestdage dus! haha. En gelukkig nieuwjaar voor ik dat weer s vergeet. Ow ja, Morgen is Inge jarig. Gaan jullie dr allemaal even feliciteren in me gastenboek. Vind ze leuk. Nou tot morgen. Kus

Geen opmerkingen: