woensdag 20 december 2006

Toch even naar t zkh...

Hallo. Poe wat een dagje. Nou ik heb me een dag of 3 geleden verdraaid. Ik deed beetje gek bij me moeder op de kamer en k draaide en aaauw! Kon ook meteen een stuk moeilijk ademen en hoesten. Maar ja, ik dacht, gaat wel over. Maar nee, vanaf gistermiddag was het echt nog erger. Ik moest ook overgeven van de pijn. En vannacht nog te benauwd om te draaien in bed. Ik had het meeste pijn aan die neplong zeg maar. Dus ik zag de bui al hangen, Ballon verschoven ofzo. Toen ik vanmorgen ook wat rood slijm had, ben ik toch maar het zkh gaan bellen. Even aan de cf-verpl. t hele verhaal verteld en die zei...Nou we zullen misschien even met Utrecht bellen. Ik meteen in paniek, want ik wil nu niet in t zkh liggen, laat staan in Utrecht! Maarja, rustig afgewacht in bed. Telefoon....helemaal nerveus. Ik mocht gelukkig gewoon naar Maastricht komen en daar om 2 uur een foto laten maken en bij de arts daarna. Maar toen moest ik nog uit bed en aankleden. haj haj. Echt veel pijn. Maar paracetamol hielp niet:( Nou om 2 uur waren we in t zkh. Foto maken. en toen naar de arts. Thank God, zat die neplong nog goed. Maar heb nu wel ribben gekneusd. Waarschijnlijk verkeerde beweging zoals ik al zei en een flinke hoestbui daarna. Arme botjes kunnen ook niks hebben he haha. Hij kon er verder eigenlijk niks aan doen. Die ballon zat goed, dus meer kon er ook niet gebeuren. Moet dus gewoon even door die pijn heen en rustig aandoen zodat t weer wat rust komt allemaal. Heb wel pijnstillers gekregen. Hij wilde me eerst iets geven, maar daar werd k altijd ziek van, paracetamol wilde k niet, was me niet sterk genoeg. Kwam die toen met zetpillen. Nou die wil ik helemaal niet!!!! Dus ik maakte het m wel weer moeilijk zei die. hahha. Sorry:$ Maarja, heb nu dus iets anders. Flink veel slikken en rustig aandoen. Was wel super blij dat ik even gauw kon komen hoor. Ben wel wat rustiger nu ik weet dat me neplong er nog goed in zit. Rest van de dag heb ik niks gedaan.Ik ga nu even in bad en dan lekker vroeg naar bed denk ik. Ben er wel moe van geworden. Morgen toch proberen om naar Ted en Niels te gaan. Hopen dat ik dan niet in slaap val net als vorige week. Fijne oppas ben ik he. Nou, Marsje als je dit leest. Beterschapjes!! Dikke knuffel!

Geen opmerkingen: