woensdag 10 mei 2006

Ted jarig... GEFELICITEERD!!!

Haaaaaaaaaaay! Sow meer dan een week weer niet geschreven. En echt gewoon, omdat ik er te lui voor was. Zat wel steeds achter me laptop en dan dacht ik steeds… nu ga k wat schrijven,,, maar ja, t beef bij denken. Maar nu is t dan toch zover gekomen. Vandaag is Ted jarig!! Gefeliciteerd…. En hij heeft een links en rechts draaiend remzuiger terugduw tang gekregen. Jaja.. vraag me niet wat het is, maar dat kreeg die. Hahaha..ieder ze hobby’s he. Maar even denken. Wat is het lekker weer he… niet normaal zo heet. Heb hele dag lekker in de zon liggen bakken. Ben best al bruin geworden. Morgen nog ff goed bakken… en dan is t helemaal goed. Dan kunnen de zomerkleren weer uit de kast! LEKKERR!!! Auw…. Puistje open gekrast… ff schoon maken…. Brb……………………….whahaha srry voor de nutteloze informatie. Maar oow ja heb vorige week een gezellig dagje met Bas gewinkeld in Heerlen. Leuke 3kwart broek gekocht. En Eline was nog een dagje geweest. Ook gezellig dagje gehad dus. Morgenvroeg moet ik om 9 uur bij de keuringsarts zijn…. Gaan ze me keuren of ik een uitkering krijg ja of nee… maar ja zal toch wel he. Want zeg nou zelf… zie je mij al werken:P Maar ja moet dr om 9 uur zijn.. en alle medicijnen moeten mee. Nou prima… kan die man lekker domme opmerkingen maken en doen alsof die alles weet. Whaha was toen ik voor een parkeerkaart gekeurd werd ook… dus:P Heb al ervaring he;) Maar tis al 10 uur en k kom net thuis. dus ik ga nu ff lekker msnen en naar bed. Ow ja morgenmiddag ga ik ook weer naar Niels. En sporten… ben al zeker een maand niet geweest. Echt erg, maar had t gewoon te druk… of te moe.Dus morgen schrijf ik weer. Echt beloofd.. haha z niet meer zomaar een week wegblijven. Doei Doei Kus…. Ow ja jullie moeten allemaal het liedje: lief klein konijntje van Henkie downloaden en daar het dansje bij doen! En voor de mensen die het dansje niet kennen….. k doe m wel voor! Doei kus

Geen opmerkingen: