donderdag 18 mei 2006

Moe

Haay.... ff snel..... ben moe en wil zo naar bed. dinsdag en woensdag eigenlijk niks gedaan. Vandaag vroeg op en naar Ted en Niels. Was een gezellig dagje. Alleen Niels heeft zich gestoten tegen de kachel.....(was niet aan hoor) maar was wel wat aan t bloeden, zijn we even naar de dokter gegaan. Maar was niks aan de hand... klein wondje in ze lipje. Maar je ziet er nu al niks meer van. Dus het viel gelukkig mee. Ben ook nog naar de fysio geweest... niet om te sporten, maar voor me rug. Ohh deed zeer. ze ging zo aan me ruggegraat duwen.... omdat die niet helemaal recht staat. AUWA!! maar ja..... maar ff kijken hoe t nu gaat. Heb wel veel last van me rug maar ja. Boeie!!! want ik ga morgen lekker een weekje naar Twan.. LEUK!!!!tot donderdagavond... en vrijdag moet ik van smiddags tot savonds heel laat met Nikkie samen op Niels passen. Dus ik schrijf zaterdag wel even hoe t was. K laat t nu hierbij, want k ben egt kapot en wil naar bed. Doei Doei.... tot zaterdag!!!!

Geen opmerkingen: