zaterdag 13 mei 2006

Controle zkh Maastricht

Hallo.....k had t idee dat ik hier al heel lang niet geschreven had, maar nu zie ik dat de laatste keer zaterdag was. Valt dus wel mee. Gelukkig. Ff denken....heb eigenlijk na zaterdag niet veel gedaan. Bijkomen van me dagje op Niels passen. Was heel goed gegaan hoor. Heb echt met m gelachen. Hij kreeg de slappe lach... viel die om van t lachen. Echt grappig. Oww en hij heeft wat nieuws...alles wat in de lucht hangt...naar wijzen en dan hele tijd..die die die zeggen. hahaha. Leuk he! Ben gister even met me moeder nr de stad geweest. Alleen een nieuwe beurs gekocht. Vandaag moest k in Maastricht ff op controle. Eerst bij de diëtiste. Hebben een beetje me voeding veranderd....hopen dat ik nu snel weer aankom. Woog 40kg precies... dus.....moet nu 6kg erbij!!! Nou toen naar die nieuwe arts...stond met 10 min weer buiten haha. Heb wel een pillen-kuurtje voor 2 weken. Hoefde niet daar te blijven voor een kuur, maar helemaal zonder kuur vond die ook niet goed. Dus nou ja, dan wil die goeie Lisa nog wel 2 weken die pillen slikken hoor:P Toen nog ff me pac doorspuiten en recepten halen en kon ik weer naar huis. Kwam nog 2 mensen van de verpleging van de kinderafdeling tegen.. ff gekletst. Ga zo nog ff naar de apotheek en dan ff naar Inge... Ja heb Niels al 3 dagen niet gezien he...hii. Morgen ga ik niks doen geloof ik. Hoefde niet naar Niels...want Inge heeft vakantie dus. En vrijdag komen die mensen van de cosmo-girl dat interview doen! Spannend!!!! wat moet ik aan!!!!!!!!!!!!!!!!! HELP!!! ideeën!! Nou k laat vrijdagavond wel even weten hoe het gegaan is. Doei Doei Kus

Geen opmerkingen: