dinsdag 2 mei 2006

Dat is dan 25 cent extra....

Halloo beste kijkbuiskinderen… hahaha waar was dat nou ook alweer van. Nou ja jammer dan, weet het niet meer. 1 van jullie vast wel. Ff over vandaag vertellen. Tis nu pas bijna 22.30 maar k ben egt al doodmoe. Vanmorgen tot een uur of 11 geslapen…. Even aankleden en in de zon zitten. Lekker weer was t weer joh:P Rond 12 uur kwam zo man dat apparaat van die kapbeademing nakijken. Nou zegt die.. duurt maar heel even… nou die is hier zeker een dik uur geweest. En maar bellen bellen bellen! GRRRR:@ schiet op, me moeder en ik willen in de zon. Hahha. Ging die ook nog zeggen, ja je moet meer met die kap slapen, kun je ook van die zuurstof af. Is helemaal niet waar joh! Kletsmens! Hahaha… jaja hij scoorde geen punten bij mij hoor. Nou toen die eindelijk weg was, zou ik met me moeder even naar de kapper en schoenen kopen, maar het ging iets anders. We bedachten dat t wel leuk was om Nikkie mee te nemen. Nou ja wij haar ophalen… en we rijden dus met de auto richting t dorp… komen we me zus tegen… raampjes open… nou ze wilde dus net met Niels en dr schoonmoeder bij ons koffie komen drinken. Dus wij maar weer terug naar huis. Me zus, dr schoonmoeder en mijn moeder koffie drinken en Nikkie en ik gezellig doen met Niels…. Ow ja, Nikkie en ik moeten binnenkort een dag en een halve nacht op Niels passen, want dan gaat Inge naar de musical… ik zou eigenlijk ook mee, maar ze is vergeten voor mij een kaartje te bestellen. Dus ze gaat met mijn moeder en haar schoonouders en Ted natuurlijk. Maar Nikkie en ik passen dan op Niels. Nou na een tijdje gingen ze wel weer nr huis. Dus Nikkie en ik weer bij me moeder in de auto…. Komen we op de markt. Geeft me moeder me geld… zegt ze, hier ga maar met Nikkie winkelen, doe ik wel ff boodschappen en dan zie k je thuis wel weer. Nou ik heb dus 2 uur met Nikkie door die winkels gescheurd he met die rolstoel. Echt we hebben ons kapot gelachen,, oude dames uitgemaakt voor ouwe… k bedoelde eigenlijk de rolstoel van die vrouw, maar ja dat geloofde Nikkie niet:D Loempia gegeten, waar toch echt een stukje plastic inzat!!!!! IJs gegeten….. nou daar was niks mis mee, allen was de drempel te hoog bij die ijssalon, dus we kregen me stoel niet naar binnen! Oooow god en we gingen naar een schoenen winkel. En in die winkel heb je trappen en een bergje voor rolstoelen dan. Maar dat is heeel stijl. Dus we rolden op de helft van die berg weer terug naar onder. Whahah lekker dom zag dat uit. Maar heb daar lekker wel 2 paar zomer schoenen gekocht. Nou toen nog even naar een kledingwinkel. Waar ik door Nikkie in een hokje gegooid werd…. En zij ging dan wel even kleren voor me uitzoeken. Uiteindelijk is het een rose haltertopje geworden met een donkerbruine rok. Ja mensen, ik in een rok, gebeurd niet vaak, maar hij staat wel heel leuk dus. Nou en nu komt t…. Nikkie vond dat rose topje voor haarzelf ook wel leuk, dus zij naar de kassa… met alleen dat truitje…. Wilt ze dat pinnen. Zegt die kassavrouw.. ja komt dan wel 25 cent bij… nou iedereen weet wel dat dat dan automatisch van je rekening gehaald word. Gaat Toos Hopeloos(tis een schatje hoor) 25 cent uit dr beurs halen om aan die vrouw te geven. Ooooooooooh echt k kwam niet meer bij van het lachen hoor. Hahahaha. Maar ja ik ook ff betalen. Nog ff ergens oorbellen gekocht. En toen werd t wel eens tijd om naar huis te gaan. Nou thuis even alles aan me moeder geshowd. En nog ff wat gedronken met Nikkie… En toen ging ze naar huissss. En ik naar BED!….was kapot. En nu is het half 11… en ben ik net half uurtje wakker. En belde Nikkie net… ze komt nog even dr beurs halen… ze zal ook eens niet iets vergeten zijn he haha. En een foto laten zien. Hoe mooi ze was met dr gala op school.. leuk leuk leuk!!! Nou morgen komt Eline… dus dan schrijf ik morgen maar weer eens. Dada dikke kussss

Geen opmerkingen: