zaterdag 13 mei 2006

Geen tijd:P

Zo….. eindelijk…. Ben al een uur hier aan t beginnen met schrijven. Maar nu kan t. Heb een half uur tijd, want dan moet k koppensnellers kijken. Nou Donderdag….moest k om 9 uur bij het uwv zijn voor een keuring voor een Wajong uitkering. Had ik dus een gesprek met een arts…. Hij wist gelukkig wat cf was, dus dat scheelt. Even gepraat… was al snel zeker dat ik die uitkering gewoon kreeg. Ohh die man ging flirten met me moeder…. Was echt grappig…. Zegt die zo….. hoe oud bent u…. ja 49 zegt ze… ow zegt ie dan verft u uw haar… dus wij lachen en me moeder zo… nou nee.. en hij: oow dan ziet u er nog goed uit. Whahahah. Was echt grappig. Maar ja kom dus wel in aanmerking voor die uitkering. Daarna lekker met me moeder naar Ted en Niels…. Hebben we even lekker in de tuin gezeten…Niels sliep, want die had de helen8 gehuild, want hij krijgt weer tandjes. Maar me moeder ging weer naar huis en k bleef dus daar. Hebben we Niels uit bed gehaald en in de tuin in ze zwembroekje gezet met een teiltje met water. Zag zooo leuk uit. Heb leuke foto’s er van… maar ja me fotoboek moet nog steeds vernieuwd. Echt ik schaam me dood, zeg dat nu al maanden. Maar t komt echt. Rest van de dag…nou ja beetje met Niels en Ted in de tuin gezeten. Af en toe Niels s wat te eten en drinken geven. Makkelijk toch zo dagje oppassen. Uur of 6 ben ik gaan sporten. ….was al heel lang niet geweest, maar t ging best goed. Daarna weer naar Inge en Ted…. Daar met Niels in bad gegaan. En toen kwam Sander ook nog even langs. Zijn we met ze 5e naar de mcdonalds gegaan…. Ohhh en t was echt bloedheet die dag he. En k zat dus bij Sander in de auto naar de mcdonalds… en k zat hele tijd zo te zuchten van pffff tis warm … maar t werd steeds warmer he, ik dacht dat t aan mij lag. En ineens zegt die lachend… hahaha dan doe k wel de verwarming uit. NOU JAAA wat een domme grap hahaha. Maar ja ff bij de mcdrek gegeten….. gaven ze mij een happy meal…. Pffff egt wat een domme humor:L En toen moesten we ook nog bij iemand op kraamvisite…. Daar uurtje of 2 gezeten.. was wel leuk. Leuk babytje…. Echt nog heeel klein… hij heeft de hele avond op mijn buik liggen slapen… lief he. Was wel blij toen ik savonds eindelijk thuis was. Heb nog ff gemsnt en toen naar bed! WAS KAPOT!!! Nou toen vrijdagochtend…. Om 10 uur dr uit… weer zo lekker weer… dus ff douchen…. Rok en truitje aan en lekker met me moeder naar de stad… op een terrasje wat eten en drinken EN mensen kijken.. onze favoriete bezigheid:P Na een tijdje zijn we maar door gelopen naar een ander terrasje…en Inge Niels en een vriendin van haar ooow ja en een oom van me kwamen daar ook even heen… heb k daar lekker nog een groot ijs gegeten….limoen ijs met bessen en frambozen… ohhh zoooo lekker:P Daarna nog ff naar de winkel en weer naar huis. En vandaag… zaterdag dus….. was de cf dag in Utrecht… voor cfers zelf te volgen via internet. Heb ik dus gedaan… was wel leuk haha. En handig… hadden ze eerder moeten doen.. hoefde k niet ieder jaar zo vroeg uit bed om daar vroeg te zijn whaha nee grapje. Dit was wel goed geregeld hoor Fredje:D K zou vanavond eigenlijk naar de verjaardag van Ted gaan, maar k was moe en last van me suikers na die voeding weer, dus ben lkkr thuis gebleven. Ga morgen ff met me moeder en Purcy naar m toe voor ze verjaardag nog. Wil wel taart eten he! Ow ja me moeder had op die cf dag met een arts gesproken over me suikers… en k wilde eigenlijk niet meer nr Utrecht bellen omdat k toch een kilo aangekomen was… moet er nog 6 hoor maar toch….. maar die arts zei dat ik toch MOEST bellen om die suikers beter te krijgen. En me moeder had ook nog iemand gesproken waar de zoon van wel zo insulinepomp had en die vond dat wel fijner. Maar ja dat heb ik al vaker gehoord..... dus ik zal er eens over nadenken of ik dat misschien fijner vind. Maar ja, eerst maandag even Utrecht bellen en dan zien we wel. Ohh koppensnellers begint nu…. K schrijf in de reclame weer verder…………………………………………….dom stukje nu dus schrijf ff verder:p maar uhm ja zo pompje dus… moet maar he..En uhm…. Verder heb k niet veel te vertellen denk ik. Ga nog even msnen vanavond en dan morgen nr die verjaardag. Was t wel… ow domme stukje is nu ook afgelopen. Morgen schrijf ik weer. Doei Doei kus

Geen opmerkingen: