woensdag 1 november 2006

war-stress-verhaal

Hehe, Daar ben ik weer hoor! Heeft ff geduurd maar dan heb je ook wat! Zeggen ze dan he, haha. Geen idee of je nu wat hebt, maar kwam in me op. Eens denken, wat ik te vertellen heb. Ja, ben vorige week, weet niet meer welke dag, met Baske gaan winkelen in Maastricht. Hij kwam me hier ophalen, zijn we meteen naar Maastricht gereden. Maar toen we daar kwamen, DRUKTE!! Leek wel of heel NL dacht, kom we gaan naar Maastricht, winkelen! Kan wel hoor, want Baske en ik waren er;) Ik denk dat we zo 3kwartier naar een parkeerplaats hebben gezocht!!!! Niet normaal toch. Hebben m uiteindelijk op een rolstoelplek voor een of ander kak-hotel geplaatst:P Stond die goed hoor. Allemaal van die dikke auto’s stonden daar en dan dat mini gekke auto’tje van Baske. Waar me rolstoel wel inpaste, dus zal m niet helemaal afkraken Baske. Nou auto geparkeerd, rolstoel uitladen en op naar de eerste de beste eettent want we waren uitgehongerd. Hebben uiteindelijk ergens een stuk pizza met een grote fruitshake weggewerkt. Jammie!! En ik had bijna alles op. Whoehoe. Maar moest ff een bodem leggen voor het shoppen he. Na t eten winkelen dus. Nou om t kort te maken, ik moest schoenen hebben. Dus we zijn op schoenenjacht gegaan. Maar ik denk dat mensen met een schoenenzaak denken, we maken voor onze winkels steeds trapjes of grote opstapPEN, want mensen in een rolstoel hebben toch geen schoenen nodig. Konden dus echt bijna geen 1 winkel in. En de winkels die we wel inkonden, natuurlijk net niet wat ik zocht. Dus de score van ons dagje winkelen was 0,0!! Ja je hoort het goed, ik ben gaan winkelen en kwam met niks thuis. Ja met een volle buik, lege zuurstoftank, en een groot verlangen naar me bed! Hahaha. Baske ging hier meteen weer weg nadat die mij had afgezet, want hij ging met vrienden nog skiën in snowworld! Gaaf he, ik wil ook nieuwe longen net als Baske, kan k ook winkelen en nog skiën daarna! Maarja, was dus wel een hele gezellige dag. Oh! Bas ook he! We zaten dus ergens te eten he, kwam zo man binnen en die ging in t russisch praten ofzo. En we konden er niet achter komen tegen wie. Was die uitgeraasd, zegt Bas heel droog….Ik denk dat die zei dat die je niet leuk vind. Oh ik moest zo lachen he. Die man me boos aankijken:$ Srry meneer de Rus;) ahahaha. Na ja, als je er niet om kan lachen……….ben je saai:P Kijken wat k nog te vertellen heb, pff druk op msn tussendoor. Dus ben steeds beetje me verhaal kwijt. Ow ja voor ik het vergeet! Op de voorpagina staat een link. DAAR MOET JE OP KLIKKEN EN DAN OP HANNEKE STEMMEN!!!!!!!! Dan kan ze een smart cabrio winnen. En ik vind dat Hanneke die echt moet winnen. Oh ik had vandaag weer s rijles, was 2 weken niet gegaan. Druk of ziek van het druk zijn. Maar vandaag had ik dus een les.Ging goed! Niks over te vertellen eigenlijk:P En nu moet ik snel snel snel in bad en aankleden, opmaken, haren doen. En dan met Purcy en me moeder naar Inge. Gaan we daar even eten en dan daarna met ze 4tjes naar Maastricht. Theater, want we gaan naar de LAMA’S!!!!! Oh god….k eb nog maar een uurtje en moet ook nog sprayen. Ik stop met me verhaal. En uhm k vertel morgen hoe het was. Doei Doei kus

Geen opmerkingen: