donderdag 16 november 2006

Weekje bij Twan en ringen gekocht!!!..........................Morgen opname

Daar ben ik dan weer! Zie dat ik al 10dagen niks meer geschreven heb. Schaam Schaam.....en dat met zo mooie nieuwe site nog wel. Maar ga het nu goed maken. Ow ja aller eerst, me links staan er ook weer bij he. Rechtsboven op de voorpagina. Eens even denken wat ik te vertellen heb. Ben vanaf vorige week donderdag tot gisteravond bij Twan geweest. Was weer super gezellig! Hebben weer eens niet veel gedaan hoor, ja paar avondjes waren wat vrienden van Twan daar. Dat is altijd wel gezellig. Voor de rest beetje dvd's kijken, in bed liggen. Twan paar keer gaan sporten en ik help dan ze moeder met eten maken voor het gourmette! Jaja, Twan, zo word ik nog s een perfecte schoondochter. Haha nee grapje, maar ik ging ze mama ff helpen, nou en toen was k bijna de perfecte schoondochter. Whoehoehoe! Kijken of Twan hier ook de perfecte schoonzoon word. Pff wat een onzin verhaal weer zeg. Zal ik dan maar eens wat nuttigs vertellen? Twan en ik hebben woensdag ringen gekocht. Lief he!!!!! Maar we hebben ze nog niet, ze moeten nog gemaakt worden. Datum en naam erin gegraveerd. Mooi he!!! Ben er zo blij mee. zozo dan word t wel heel serieus zegt me moeder dan. Haha. Schattig. Maar ja als Twan en k ze hebben maken we een foto. En dan komt die hier ff bij. Is geen bijzondere ring hoor. Gewoon mooie zilveren ring zonder prulletjes enzo erop. Maarja, dat was het eigenlijk wel een beetje. Meer hebben we niet gedaan. Gisteravond kwamen Inge en Niels me ophalen. Ik zou bij haar blijven slapen om vandaag met Ted op Niels te passen. Maar in de auto bedachten we dat het misschien beter was om maar thuis te slapen. Was toch wel heel erg moe. Nou dat heb ik dus gedaan en werd vanmorgen helemaal ziek wakker. Ben dus niet naar Ted en Niels vandaag:( Voel me echt niet goed, ga morgen ook naar het ziekenhuis voor een kuur. Lig dus vanaf morgen weer een tijdje in het zkh in Maastricht. Had ik eerder deze week al voor gebeld, voelde het al een beetje aankomen. En wilde ook de feestdagen voor zijn. Dus even een kuurtje en dan is Twan weer lekker hier met Sinterklaas. We zijn nu druk bezig om onze gedichtjes en cadeautjes te kopen. Twan is iets drukker met de gedichtjes dan ik........hij kan dat beter;);) Ik ben in het zkh gewoon mobiel bereikbaar. En ik laat wel weer weten wanneer ik thuis ben. Twan zal het hier in me dagboek wel beetje bijhouden hoe het met me gaat hoor. Dus hier gewoon blijven kijken he. Ik ga nu weer ff verder sprayen en dan weer even naar bed. Bluhhhh, tijd voor een kuur!!!!! Dikke kusss

Geen opmerkingen: