vrijdag 24 november 2006

weer thuis

Haaaaaay! Ik ben weer thuis hoor. Back in town! Heerlijk. Tis nu 22:00 en heb lekker een uur in bad gelegen. Echt zo lekker is dat he na een week ziekenhuis. Maar ja eens ff vertellen hoe het was. Ik was dus vorige week vrijdag op controle geweest en had van tevoren dus al gebeld of ik misschien een kuur kon komen doen. Was geen probleem dus ik had me tas al mee bij me controle. Moest eerst nog even art bij de arts van die kapbeademing. En heb nu echt me kap en alles ingeleverd. Wil er de komende tijd niks meer van weten. Ik vind t helemaal niks. Daarna nog ff bij de longarts langs maar we zijn maar meteen naar de afdeling gelopen. Daar was me kamer al klaar en was ook al vrij snel al aangeprikt en bloed geprikt enzo. Ik heb de hele week niet veel bijzonders meegemaakt. Heb gewoon een week een kuur gehad, 1kg aangekomen. Weeg nu eindelijk me streefgewicht. 46kg! Het zit eraan mensen. Whoehoehoehoe. En verder, ja veel fysio gehad. Dat was het eigenlijk wel. Ga nu thuis nog door met 2 weken ciprixin. En dan moet ik er weer ff tegenaan kunnen denk ik. Moet 3 januari weer op controle. Ga morgen een dagje winkelen met Nikkie en savonds komt Loes gezellig langs. Dus meteen weer druk als ik thuis ben. Ik ga nu nog ff gezellig doen op msn. En dan lekker slapen in me eigen bed. jammieeee... nou k vertel zondag wel weer ff wat denk k. Ow ja en stem allemaal weer ff op Hanneke. Nog 1 week en dan is de winnaar bekend. STEM want ze MOET die Cabrio winnen! www.studioline.nl Stem SMART op Hanneke!!!!!!!! Alvast bedankt:P

Geen opmerkingen: