maandag 3 december 2007

3 stukjes

Ze zijn terug!!!
Ik denk dat het ongeveer tien jaar geleden is. 8 – 9 jaar was ik dus. En zo ontzettend ‘fan’ van de Spice-Girls! Ik vond de muziek zo leuk. Zong alle liedjes mee, voor zover je dan de teksten goed mee zingt natuurlijk. Maar ik werd altijd zo vrolijk van hun liedjes. En nu……toch wel als ik heel eerlijk ben tot mijn grote vreugde zijn ze weer bij elkaar. En het klinkt weer net zo leuk als toen. Ik zag net een klein stukje van een nieuwe concert, met allemaal oude nummers natuurlijk wel nog. Oh heerlijk. Zong zo alles weer mee. Hun nieuwe nummer ‘Headlines’ is ook erg leuk vind ik. Echt weer heel erg Spice-Girls achtig. Leuk Leuk Leuk. Ik ben helemaal in me nopjes. Toch wel……..Dus nu snap ik het gevoel dat mijn moeder heeft als ze muziek van ‘haar tijd’ hoort. I Love Music…………

Nieuwe Site!
Ja het wordt tijd. Twan is er daarom ook druk mee bezig. Deze site bevalt me niet meer zo, wordt een beetje saai nu. En….hij doet t niet zo goed meer. Zoals je misschien goed is de tekst in me dagboek nu 1 kleur, alles zelfde lettertype en als je verder naar onder scrolt staat ook veel tekst helemaal aan elkaar….Dus geen lege regels er meer tussen. Het is dus een rommeltje!! Dus Lieve Lieve Twan, opschieten. Er klagen ook nog andere mensen behalve ikzelf. Kusje!::

Liefdesverklaring via Google:
Nee!!! Twan! Hahaha. Ooit he heeft Twan een keer op de voorpagina van mijn site een lief stukje geschreven. Maar dat in dezelfde kleur getypt als het beeld. Dus dat zie je alleen als je het selecteert. En hij heeft dat nooit gezegd, gewoon gewacht totdat ik er per toeval achter kwam. Dit gebeurde wel al snel. Sorry Twan. Haha. Maar nu, komt Twan net aan op msn. ‘Lisa….Google je naam eens’. Nou en ik doe dat. Staat daar een link naar mijn site natuurlijk maar daarbij…..het stukje wat Twan heeft geschreven. Hahaha! Hebben wij dat. Achja, nu is onze liefde zelfs via Google te vinden…..Slijm Slijm.

Geen opmerkingen: