donderdag 1 november 2007

Hele Hele (TE) lange dag.

Ik ben kapot! Echt helemaal op! Was vanmorgen om 9uur bij Ted. Donderdag he, dus samen op de kindjes passen. Nou dat was niet verstandig om daarheen te gaan na een lange week bij Twan geweest te zijn. Merk toch dat ik daar echt van moet bijkomen. Het was zo’n drukke dag. Niels, Sara en dan nog Lynn het oppaskindje. En ze waren zo druk. Ja Sara niet, die lag lekker in de box en zat lief in dr schommeltje te kletsen. Maar Niels en Lynn, ik hoor de autootjes nog door de auto scheuren. En keihard gingen ze, en gillen en achter elkaar aan rennen. Wel heel leuk om te zien hoor, maar…..poepoe. Om 4 uur moesten Inge en Ted samen even weg, dus kwam me moeder me even helpen met oppassen. Maar was lekker makkelijk. Sara moest een flesje, en daarna lag ze lekker in de box te gillen en kletsen, Lynn was al om 12 uur naar huis en Niels……….Die heeft van 1 tot half 6 geslapen! Serieus! Hoe ideaal. Haha. Dus in die tijd heb ik even op de bank gelegen. Nu ben ik net weer thuis. Ga even ‘De gouden kooi’ kijken. Schrijf daarna weer even verder…………..Half uur later..Ben ik weer:-D. IK ga nu me kamer even beetje opruimen, Heb nog me tas met kleren van bij Twan staan. Echt erg, maar pff, tis zo zwaar om allemaal op te ruimen. Maar vandaag moet het, want morgen komen Lobke en Boukje een weekend hier logeren. Zijn 2 zussen van Famke, vriendin van Purcy. Me moeder, Inge, Ted, Niels en Sara gaan morgen een heel weekend naar Groningen. Die hebben familiedag. En blijven meteen een weekendje, is beetje te ver om op 1 dag op en neer te rijden he. Maar ik wil niet mee, moet ik weer alles meenemen, in een vreemd bed slapen, dat niet omhoog kan. Verschrikkelijk. En is gewoon te vermoeiend, familiedag. Boh nee, zag dat echt niet zitten om mee te gaan. Dus ik blijf lekker dit weekend alleen thuis. Nouja, met Boukje en Lobke dan. Gezellig. En Purcy gaat met Famke bij een broer van Famke logeren. Die wilde niet hier blijven hahaha. Ik schrijf na het weekend wel even hoe het was. Aju! En nu ga ik echt opruimen, in bad en SLAPEN!!!!!!!!!!!!! Als een roos!

Geen opmerkingen: