dinsdag 6 november 2007

3 dingen…..

Sprayapparaat kapot!!!

Aaaaah! Dit kan ik nu niet gebruiken. Ik wilde nu even gaan sprayen, is dat ding kapot. Shit!!! Ja ik heb er 2, voor de kenners:P de eflow (de snelle) en nog een freeway ( een oude herrie schopper) Maar met die oude spray ik dus ventolin en hypertoon zout. Dat mag niet in de eflow. Maar dat spul heb ik echt echt nodig, maar nu is dat ding dus helemaal kapot. Vanmorgen deed die het nog. Nou ga nu dan maar even uh, ja alleen maar me colestine doen maar dan en morgen maar meteen naar Romedic bellen. Hopen dat ze me meteen een nieuwe kunnen brengen. Anders moet ik wel erg lang zonder die 2 medicijnen. Aaah, shit en ik voel me al niet helemaal fit. Leuk hoor afhankelijk zijn van zo apparaat. Hahahaa. Heb ik dat!:P

En ineens ben je bij de Mc-drek!

Vanmiddag sprak ik Lindsey op msn. Ik was me aan t vervelen, dus ze zou na school even langs komen. Had tot 5 uur school en zou daarna even komen met een bak ijs. Geen idee hoe ze daarop kwam, maar die nam ze mee. En ik had t al zo koud haha. Maar om 4 uur kreeg ik een smsje. Ze haalde t niet. Jammer, maar ik was zelf ook beetje moe en had net een pal sondevoeding op. Dus zo erg was het niet. Rond een uur of 6 ging ik even naar bed. Was zo moe ineens en misselijk. Dus ging maar eventjes slapen. Belde om half 7 mijn lieve Twanneman me nog wakker. Nee schat, ik slaap nog eventjes, ik sta om half 8 op. Weer omgedraaid, lekker verder slapen. En ineens. Bam, licht aan op me kamer. Staan me moeder en Lindsey daar. Haaaay! Ja ik had toch tijd, dus ik kom je halen, ik heb je ijs beloofd, kom we gaan naar de mac! Uhm, okeej, ff aankleden. Hahha. Snel broek en trui aan….trui had ik nog aan in bed haha. Slippers aan. Zuurstof vullen en op naar de Mac. In de vieze benzine-stink auto van Lindsey. Hahahahaha Lache. Nou snel snel naar de Mac, want ze moest om kwart voor 8 bij dr vriend zijn. Lekker milkshake gedronken en weer naar huis. Nou hebben wel even gezellig gekletst. Vond t wel een leuke actie van dr. hahaha. Volgende keer filmpje Lindsy haha.

Shit Shit Shit!! Geen Racoon!

Dit is echt niet leuk. Ik had voor me verjaardag van Roel en Annelie een heel leuk kado gekregen. Ik zou met Roel, Annelie, Rhino en Twan naar een concert van Racoon gaan. Oh en dat vinden Twan en ik zo mooi. En Roel en Annelie en Rhino ook, dus dat kreeg ik dan voor me verjaardag. Ik heb toen een bon daarvoor gekregen, hadden ze zelf heel leuk gemaakt. En we zouden dus op 24-05-2008 daar heengaan. Duurde nog even, maar we hadden in ieder geval al kaartjes. Nou, nu komt Roel net op msn. Hij had slecht nieuws……..De tour van Racoon is afgeblazen. Het gaat niet door! Shit!!! Hadden we daar bijna heen gekund. Vind het zo jammer he. Nu moeten we wachten totdat er een nieuwe tour komt. Nou misschien hebben Twan en ik dan nieuwe longen. Kunnen we er nog meer van genieten……

Geen opmerkingen: