zondag 4 november 2007

Gezellig maar (te) zwaar weekend:

Ik ben helemaal kapot!!! Kapotter dan kapot! Pff…..Veeg mij maar op. Als ik ga staan draait de hele kamer om me heen, krijg meteen ontzettende hoofdpijn. Hoest me helemaal gek. En dat allemaal door een gezellig weekendje met 2 vriendinnen. Lobke en Boukje. Die hebben hier gelogeerd. Iedereen was dit weekend weg, dus ze kwamen mij gezeldschap houden. We hebben het hele weekend films gekeken, niks vermoeiends dus, maar ik merk toch dat als er andere mensen zijn dan mijn eigen familie ik meer wil doen dan dat ik kan. Grr. Toch even beetje de keuken opruimen, of de kamer beetje opruimen na een avond film kijken en alles eten en drinken wat we in huis kunnen vinden en dat allemaal laten staan voor de volgende ochtend. En misschien beetje me eigen schuld, in zo weekend neem ik dan ook niet echt goed te tijd om te sprayen enzo. Slecht slecht. En dat voel ik nu. Vanmorgen zijn ze weer naar huis gegaan en ben ik maar eerst eens goed en lang lang gaan sprayen en oefeningen doen en veel uitgehoest. Hielp eventjes maar ben nu toch weer helemaal kapot. Ik ga zo eens proberen om even te douchen, misschien word ik dan een beetje wakker. En dan maar weer een andere pyjama aan en naar bed. En ook aan me middag-voeding, want die heb ik ook 2 dagen niet gehad. Heel leuk zulke weekendjes, maar niet zo goed voor me gezondheid denk ik. Nooit meer doen dan? Nee….ik knap wel weer op;-) Alleen hopen dat Utrecht de komende dagen niet belt, want poe, ben niet echt fit om even open gesneden te worden denk ik. Afkloppen, dalijk bellen ze. Nou mensen, weltrusten! Tot over een paar dagen als ik weer bijgekomen ben.

Geen opmerkingen: